1

بازگشت یکی دیگر از مدیران ضرغامی به رسانه ملی

سینماژورنال: با آمدن عبدالعلی علی عسکری به جای محمد سرافراز در مقام رییس صداوسیما برخی از مدیرانی که در زمان عزت ا.. ضرغامی جزو مدیران معتمد سازمان بودند به رسانه ملی بازگشته اند.

به گزارش سینماژورنال علیرضا برازش و رضا پورحسین که به مدیریت شبکه های اول و چهارم رسیدند از جمله چنین چهره هایی بودند و در تازه ترین مورد نیز مجید زین العابدین به مدیریت شبکه تهران منصوب شده است. جالب اینجاست که در کنار حکم زین العابدین مقرر شده شبکه تهران که پیش از این با شبکه اچ دی یکی شده بود مجددا به شبکه 5 بازگردد!

متن خبر روابط عمومی سیما در توضیح این انتصاب را بخوانید:

نظر به انتقال تمام ماموریت‌های شبکه تهران (HD) به شبکه پنج سیما، معاون سیما، با توجه به سوابق ارزشمند مجید زین‌العابدین، او را به سمت مدیر شبکه پنج (شبکه تهران) منصوب کرد.

بهره‌گیری از راهنمایی‌ها و کمک‌های نهادهای ذیربط در عنوان جدید شبکه پنج، شبکه تهران؛ با توجه به اهمیت این شبکه، که بیانگر اهمیت استان و شهر تهران به عنوان پایتخت کشور در مجموعه مناسبات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و علمی ایران اسلامی است، از تاکیدات معاون سیما، به مدیر شبکه بود.

ترویج گفتمان انقلاب اسلامی، سبک زندگی ایرانی اسلامی، توجه به مسایل شهروندی، معرفی و شناساندن ظرفیت های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی پایتخت و استمرار توجه به «اقتصاد مقاومتی» از اهم وظایف محوله در حکم معاون سیما به شمار می رود.

معاون سیما از تلاش های ارزشمند و خلاقانه احسان کاوه مدیر پیشین شبکه تهران صمیمانه تشکر و قدردانی کرد.