1

بازگشت #صف به سینماها با #ملاقات_خصوصی

سینماروزان/مهدی فلاح صابر: سیاست ساختار سینمایی دولت سیزدهم در حل مشکل فیلم‌های توقیفی باعث رونق گیشه و در برخی سینماها سبب‌ساز بازگشت صف به سینماها شده است.

اکران فیلم‌های بخارست، جزیره فضایی، ملاقات خصوصی و چپ‌راست در هفته های اخیر نه فقط دمای گیشه ها را بالا برده بلکه در برخی سینماها موجبات صف بستن برای تماشای آثاری نظیر ملاقات خصوصی شده است.

ملاقات خصوصی که اخیرا با پخش #شایسته‌فیلم روی پرده رفته با وجود اینکه یک عاشقانه غیرکمدی است ولی خط داستانی مخاطب پسند و طرح عاشقانه در محیطی غیرمتداول نظیر زندان باعث اقبال بالای مخاطبان به اثر شده است.

ملاقات خصوصی به کارگردانی امید شمس به جز تهران در بسیاری از شهرستان ها و از جمله مشهد، شیراز، اصفهان، تبریز، رشت و رامسر با استقبال مخاطبان روبروست.

به تازگی تصاویری از اقبال مخاطبان به ملاقات خصوصی در سینما ۲۲ بهمن رشت منعکس شده که نشانگر آن است که همچنان و در دل اتفاقات اجتماعی باز هم اگر چینش اکران، درست باشد می‌توان امید داشت به اقبال مخاطبان.

هوتن شکیبا و پریناز ایزدیار بازیگران اصلی ملاقات خصوصی هستند و کنار آنها برخی بازیگران توانمند رشد کرده در تئاتر و ازجمله نادر فلاح و سیاوش چراغی پور نیز نقشهایی دیدنی ایفا کرده و یک نقش ویژه فیلم هم که مابه‌ازای بیرونی دارد توسط ایمان شمس از قهرمانان بدنسازی کشور ایفا شده.

ملاقات خصوصی با پخش شایسته‌فیلم روی پرده است که در ماههای اخیر کمدی پرفروش بخارست را هم روی پرده داشته است.

اکران فیلم ملاقات خصوصی با اقبال بالای مخاطبان و شکل گیری صف جلوی برخی سینماها روبرو شده
اکران فیلم ملاقات خصوصی با اقبال بالای مخاطبان و شکل گیری صف جلوی برخی سینماها روبرو شده