1

بازگشت آقای “اخلاق در خانواده” به تلویزیون+عکس/آیا رجعت به الگوهای سه دهه قبل مخاطب را پس نمی‌زند؟

سینماژورنال: حجت الاسلام علی اکبر حسینی که سالها پیش از این برنامه ای با عنوان “اخلاق در خانواده” را در رسانه ملی اجرا می کرد به تلویزیون بازمیگردد.

به گزارش سینماژورنال این مجری سابق با سریالی با عنوان “به وقت خانواده” که از شبکه قرآن پخش خواهد شد این بازگشت را تجربه خواهد کرد.

بنا به اطلاعات ارائه شده در “بانی فیلم” فیلمبرداری سريال «به وقت خانواده» به تهيه کنندگي نويد محمودي و کارگرداني محمدرضا حيدري بيش از يک ماه پيش در خانه‌اي با حياطي بزرگ و سرسبز حوالي خيابان ملک آغاز شده است.

آقای اخلاق در خانواده کارشناس این سریال است

مجموعه نمايشي «به وقت خانواده» تلاش دارد با توجه ويژه به مفاهيم و آيات قران مسايل خانوادگي را مورد برسي قرار دهد و حجت الاسلام علي اکبر حسيني در پايان هر قسمت از مجموعه حاضر، به عنوان کارشناس درباره مفهوم قصه آن صحبت خواهد کرد.

داستان  درباره خانواده زوجي به نام احمد و نرگس است خانواده اي که با حضور دو فرزند در کنار پدر بزرگ و مادر بزرگ معني بهتري پيدا مي کنند. اين خانواده مسايل مختلفي دارند که در قالب ۹۰ قسمت ۴۵ دقيقه اي براي مخاطب روايت مي شوند .

فرهاد جم، مريم خدارحمي، طاهره اعلايي، بهراد خرازي، فريد قبادي، مرجان سپهري، نازنين پيرکاري، رضا بي‌طرفان و محمد فيلي و (بازيگران خردسال) اميرعلي نيازي و آيدا ورمزياري در اين سريال بازي دارند.

رجعت به الگوهای سه دهه قبل کارساز نیست

به گزارش سینماژورنال فارغ از بازگشت این چهره سابق به تلویزیون اینکه شبکه ای در رسانه ملی تصمیم بگیرد به سبک سه دهه قبل به جلب مخاطب بپردازد به شدت عجیب به نظر می رسد.

درست است که “اخلاق در خانواده” زمانی که نه ماهواره ها بودند و نه گوشیهای اندروید و نه در.وی.دی ها روز جهانی، می توانست برای دقایقی هم که شده مخاطب را پای تلویزیون بنشاند اما در روزگار ما که حتی چهره های موفق کارگردانی هم نمی توانند خاطرات خوش دهه های گذشته خود را در تلویزیون یا شبکه خانگی(!) تکرار کنند این رجعت به گذشته مطمئنا شکستی حتمی خواهد خورد.

حجت الاسلام علی اکبر حسینی
حجت الاسلام علی اکبر حسینی