1

بازدید ایوبی از پردیس در دست احداث کارگردان “ایران برگر”

سینماروزان: حجت ا.. ایوبی رئیس سازمان سینمایی ۲۹ مهر ماه برای بازدید از پردیس سپنتا در شهر کرج حضور یافت و از روند ساخت سالن های این سینما دیدن کرد.

به گزارش سینماروزان پردیس سینمایی سپنتا با سرمایه گذاری مسعود جعفری جوزانی کارگردان سینما و تلویزیون که آخرین فیلمش کمدی «ایران برگر» از پرمخاطب ترین آثار سال 94 بود و شراکت  اسد دلشاد ارشادى، در مرکزی ترین نقطه شهرستان کرج در حال احداث است و تا بهره برداری فاصله چندانی ندارد.

زمین این مجموعه در سال ۸۸ خریداری شده و تاکنون با سرمایه بخش خصوصی و میزانی از تسهیلات بانکی ساخته شده است.
این پروژه بیش از ۱۱ هزار متر مربع زیر بنا دارد که از این میزان بالغ بر ۲ هزار متر مربع فضای تجاری و رفاهی در کنار پارکینگ اختصاصی و ٦سالن سينما، يك آمفى تئاتر و سالن موسيقی با استانداردهای روز درنظر گرفته شده است.

همچنین در این مجموعه در کنار سالن‌های سینما فضاهایی همچون سالن ورزشی، رستوران و… نیز برای رفاه حال مخاطبان مد نظر قرار گرفته است.

پردیس سپنتا پس از سینما پرشین در مهرشهر کرج دومین مجموعه سینمایی مجهز و مدرنی است که طی سال‌های اخیر در این شهر احداث شده است؛ پیش از این تنها سینماهای شهر کرج سینما ساویز و سینما هجرت بود که از ساختاری قدیمی برخوردار است.

حجت الله ایوبی در بازدید از پروژه ساخت پردیس سینمایی سپنتا مورد استقبال مسعود جعفری جوزانی کارگردان با سابقه و سرمایه گذار این مجموعه قرار گرفت.