1

باران کوثری از اکران “قصه‌ها”ی مادرش خبر داد

سینماژورنال: در حالی که به تازگی زمزمه هایی شنیده می شود مبنی بر اکران آخرین فیلم رخشان بنی اعتماد در سینماها به تازگی فرزند این کارگردان هم تلویحا به آغاز اکران این فیلم اشاره کرد.

به گزارش سینماژورنال باران کوثری که خود به عنوان بازیگر در آخرین ساخته مادرش “قصه ها” حضور داشته است با نگارش جمله ای کوتاه تلویحا خبر اکران این فیلم را تایید کرده است.

خبر رسیده خبری در راه است

باران کوثری با قرار دادن تیزری کوتاه از “قصه ها” در صفحه اجتماعیش و نگاشتن جمله “خبر رسیده خبری در راه است” ذهن مخاطبان را به سمت اکران این فیلم برده است.

“قصه ها” که در دولت دهم و با مجوز ویدیویی ساخته شد داستان آدمهای مختلفی را بیان می کند که بخش عمده آنها از آثار قبلی بنی اعتماد پای به “قصه ها” گذاشته اند.

پیشتر شنیده هایی مطرح شده بود مبنی بر اکران “قصه ها” در گروه سینمایی آزاد.

آیا سرنوشت “عصبانی نیستم” در انتظار “قصه ها”ست؟

به گزارش سینماژورنال “قصه ها” به مانند “عصبانی نیستم”، “خانه دختر” و “خانه پدری” از جمله آثاری بود که حین نمایش در جشنواره فیلم فجر رسانه های افراطی نسبت به آن موضع منفی گرفته و اکران آنها را مغایر ارزشها دانستند.

حالا باید منتظر ماند و دید آیا اکران این فیلم که پروانه نمایش هم دارد به سرنوشت عجیب اکران “خانه دختر”، “عصبانی نیستم” و “خانه پدری” دچار خواهد شد یا آن که این بار ماجرا شکلی دیگر پیدا می کند.