1

ایوبی در جلسه معارفه رییس دفترش به ریاست انجمن سینمای جوانان گفت: در چند ماه گذشته مسایلی بوجود آمد که شایسته انجمن نبود⇔سینماروزان: آقای رییس! شمول این ناشایستگی ها را صریحا بیان کنید

سینماروزان: مراسم معارفه مدیر عامل جدید انجمن سینمای جوانان ایران برگزار شد. در این مراسم حجت ا.. ایوبی از مسائل ناشایستی سخن گفت که عامل تغییر فرخنده کیش بوده است؛ با این حال ایوبی به مانند همیشه به کلی گویی بسنده کرد و با صراحت درباره شمول این ناشایستگی سخنی نگفت.

به گزارش سینماروزان حجت الله ایوبی رییس سازمان امور سینمایی در این مراسم با تقدیر از زحمات و خدمات فرید فرخنده کیش مدیر عامل سایق انجمن سینمای جوانان ایران گفت : در ابتدای بر عهده گرفتن مسولیت سازمان سینمایی بر اساس خرد جمعی و همفکری با پیشکسوتان انجمن نسبت به سیاست گذاری صحیح انجمن اقدام کردیم.

وی با بیان اینکه فضای انجمن باید فضای توام با آرامش باشد تاکید کرد: متاسفانه در چند ماه گذشته مسایلی بوجود آمد که شایسته انجمن نبود و بعد از مشورت فراوان با هیات امنا، هیات رئیسه و صاحبنظران به این نتیجه رسیدیم که بعد از برگزاری جشنواره فیلم کوتاه تهران تغییراتی در انجمن ایجاد کنیم.

ایوبی با بیان اینکه در کشور ما انجام کارهای فرهنگی بسیار سخت است تاکید کرد با وجود همه این سختی ها امروزه متوجه می شویم که سینما در سبد زندگی مردم قرار گرفته است و همه کسانی که دغدغه فرهنگ دارند از سینما به نیکی یاد می کنند.

رییس سازمان سینمایی در باره علت انتخاب صادق موسوی نیز گفت: برای انتخاب ایشان دلایل بسیار زیادی وجود دارد و در گذشته نیز هر مسولیتی داشته است ردپایی از موفقیت ، نشاط و امید در آن دیده می شود.

ایوبی مشورت پذیری، داشتن ارتباط خوب با دستگاههای مختلف، جمع کردن کارشناسان با نظرات مختلف در گرد خود و دانستن قدر کارشناسان را ویژگی های اخلاقی و مدیریتی مدیرعامل جدید انجمن دانست و ابراز امیدواری کرد با اقدامات سریع صادق موسوی ، روزگار خوب انجمن سینمای جوان باردیگر آغاز شود.

وی با بیان اینکه سازمان سینمایی بطور همه جانبه از انجمن حمایت می کند تصریح کرد با پرهیز از اختلافات باید تمرکز زدایی را در دستور کار انجمن قرار دهیم و به دفاتر استانی انجمن اعتماد داشته باشیم.

ایوبی در پایان سخنان خود با بیان اینکه فیلم کوتاه هویت مستقل دارد افزود: باید این هویت مستقل تقویت شود و در این راه از پتانسیل همه افرادی که خود را دانش آموخته انجمن سینمای جوانان می دانند استفاده گردد.

در این مراسم جمعی از مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان سینمایی ، انجمن سینمای جوانان ایران ، پیشکسوتان و هنرمندان سینما حضور داشتند. در این آیین لوح تقدیر دکتر ایوبی از فرید فرخنده کیش قرائت شد.