1

ایوبی استعفای خود را تکذیب کرد+پشت پرده ماجرا

سینماروزان: در حالی که ساعاتی پیش خبرگزاری «مهر» از استعفای حجت ا.. ایوبی و حضور محمدمهدی حیدریان به عنوان سرپرست سازمان سینمایی خبر داده بود(اینجا را بخوانید) اما ایوبی استعفای خود را تکذیب کرد.

به گزارش سینماروزان حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی با ردّ استعفای خود به «فارس» گفت: استعفاء ندادم و  همچنان در دفتر مشغول به کار هستم.

اینکه یک خبرگزاری اصولگرا خبر از استعفا می دهد و رییس سازمان سینمایی در گفتگویی با یک خبرگزاری اصولگرای دیگر این خبر را تکذیب کرده شگفت انگیز به نظر می رسد.

اما پشت پرده ماجرا چیست؟

شنیده های سینماروزان حکایت از آن دارد که اصلی ترین منشأ خبرپراکنی درباره استعفا و سپس تکذیب آن اختلافاتی بوده که در روزهای اخیر میان حجت ا.. ایوبی رییس سازمان سینمایی و حبیب ایل بیگی معاونت اداره نظارت پیش آمده است.

گویا اختلافات طرفین بر سر شیوه اداره شورای پروانه ساخت بوده است؛ انتظار ایوبی این بوده که در آستانه انتخابات96 سختگیریهای مرسوم در شورا وجود نداشته باشد اما رییس اداره نظارت ترجیح داده به صورت مستقل و بی دخالت بالادستی اداره شورا را در دست داشته باشد.

این اختلافات به گوش وزیر هم رسیده و البته وزیر هم تذکرات جدی را به طرفین درگیر وارد ساخته است و همین تذاکرات زمینه ساز خبرپراکنی درباره استعفای ایوبی شده است.