1

ایوبی، فارابی را به “شاهزاده‌نشین” تشبیه کرد!!

سینماژورنال: حجت ا.. ایوبی رییس سازمان سینمایی در مراسم تودیع و معارفه تعدادی از مدیران این سازمان و از جمله تودیع و معارفه محمدرسول صادقی و جلیل اکبری صحت که به صورت ضربدری از سازمان سینمایی به فارابی و بالعکس منتقل شده اند تشبیه جالبی را درباره فارابی بیان کرد.

به گزارش سینماژورنال آن طور که “مهر” گزارش داده در جریان تودیع صادقی که پیشتر مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی بود و حالا به مدیریت روابط عمومی فارابی منتقل شده است ایوبی با اشاره به استرسهای وارده به این مدیر بیان داشت:  رسول صادقی بخش عمده استرس های سازمان و سینمای ایران را به دوش می کشید. من در مقطعی نگران سلامت او شدم و فکر کردم بهتر است تا مدتی در یکی از این شاهزاده نشین های ما حضور داشته باشد و استراحت کند.

وی ادامه داد: از این رو رسول صادقی به بنیاد سینمایی فارابی رفت و جلیل اکبری صحت به سازمان سینمایی آمده است و امیدوارم بتوانند مثل همیشه خدمات خوبی را ارائه دهند.

به گزارش سینماژورنال اینکه رییس سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی را به “شاهزاده نشین” تشبیه می‌کند می تواند جالب باشد بخصوص که ایوبی گفته صادقی را برای دوری از استرس و استراحت به فارابی منتقل کرده است!!!

آیا این به معنای آن است که فشار کاری فارابی چندان بالا نیست و پرسنل آن می توانند به راحتی استراحت کنند؟