1

این هم برگی تازه از دستاوردهای سینمای جشنواره‌ای⇐رقابت«هجوم»شهرام مکری برای دریافت جایزه بهترین فیلم همجنسگرایانه برلین!⇔تبریک ویژه به متصدیان گروه کاملا دولتی هنروتجربه که سیاستگزارشان به این افتخار رسیده!

سینماروزان: تمنای حضور در محافل جشنواره‌ای اروپایی هرچند هیچ گاه نتوانسته عاملی شود برای اکران گسترده فیلمهای ایرانی در اروپا اما این تمنا به شکل گیری جریانی موسوم به فیلمسازی جشنواره ای منجر شده است؛ سبکی از فیلمسازی که اغلب در داخل و خارج مخاطب گسترده ندارد اما می‌کوشد با پنهان شدن در ظاهر شبه‌روشنفکرانه خود را مطرح سازد.

به گزارش سینماروزان تازه‌ترین دستاورد این جریان سینمایی جشنواره‌ای را فیلم «هجوم» شهرام مکری به دست آورده که برای دریافت جایزه تدی جشنواره برلین رقابت میکند.!

جایزه تدی جایزه‌ای است که در حاشیه جشنواره بین المللی فیلم برلین و به فیلم‌های با مضمونی دگرباشانه اهدا می‌شود.

میان فیلم‌هایی که در جشنواره برلین حاضر می‌شوند، آنهایی که چنین مضامینی دارند در قالب جایزه تدی با هم به رقابت می‌پردازند و نتیجه آن هم هر سال قبل از اختتامیه اصلی اعلام می‌گردد؛ فیلم «هجوم»شهرام مکری امسال با بیش از سی فیلم در این بخش رقابت دارد.

باید تبریک گفت به متصدیان گروه سینمایی کاملا دولتی هنروتجربه که یکی از فیلمهای گروهش که اتفاقا توسط یکی از اعضای سیاستگزارش  ساخته شده، برای دریافت چنین جایزه ای رقابت میکند.

تبریک بعدی را باید به رییس معزول سینما گفت که گروهی به نام هنروتجربه را با بودجه میلیاردی راه انداخت تا چنین افتخاراتی نصیب سینمای ایران شود!!