1

این نقش، ویشکا آسایش را به یاد مادرش انداخت!+عکس

سینماروزان: ویشکا آسایش با فیلم‌ “گورکن” در اکران آنلاین حضور دارد؛ آسایش در “گورکن” ایفاگر مادریست با نام “سوده” مترادف “مذاب” که ازنظر بیرونی بسیار جدی و قدرتمند است ولی از درون، رنج می‌برد.

ویشکا آسایش با بیان اینکه خلق و خوي سوده یادآور مادرش است به روزنامه اعتماد گفت: بي‌اغراق بگويم كه واقعا مي‌خواستم سوده چنين توانايي داشته باشد. خلق و خوي سوده در فيلم «گوركن» مرا ياد اخلاق مادرم مي‌انداخت. مادر من زن سردي نيست اما هميشه جذبه‌اي در نگاهش هست كه تاثير خودش را مي‌گذارد. از همان دوران كودكي نگاه جدي او براي ما كافي بود.

ویشکا آسایش ادامه داد: يادم نمي‌آيد در طول دوران بچگي، مادرم حتي يك‌بار دست روي من بلند كرده باشد و هرگز در زندگي‌ام صداي بلند مادرم را نشنيدم. اما وقتي شيطنت مي‌كرديم كافي بود چشم غره به ما برود همان چشم غره براي‌مان كافي بود تا آرام بگيريم و ساكت شويم.

آسایش درباره شباهت نقشش در “گورکن” با خلق و خوي مادرش بیان داشت: خيلي دوست داشتم در فيلم «گوركن» هم من نقش مادري را بازي كنم كه چنين قدرتمند و در عين حال متفاوت باشد. به اين نكته توجه داشته باشيد كه هيچ‌وقت عشق مادر به فرزندش كم نمي‌شود آنچه مهم است چگونگي ابراز عشق است و ري‌اكشن‌هايي است كه بسيار اهميت دارد.

ویشکا آسایش در فیلم‌ گورکن
ویشکا آسایش در فیلم‌ گورکن