1

این خواننده بعد از پشت سر گذاشتن سرطان از “معجزه” می‌گوید+عکس

سینماژورنال: بهنام صفوی بعد از پشت سر گذاشتن بیماری سرطان، چهارمین آلبوم رسمی‌اش را به بازار ارائه کرد.

به گزارش سینماژورنال این آلبوم که «معجزه» نام دارد و انگار نام آن هم برآمده از اتفاق اخیر زندگی بهنام و البته شکست دادن سرطان است، توسط شرکت «اکسیر نوین» تهیه شده است.

«کافیه»، «وقته عشقه»، «معجزه»، «دنیامو عوض کن»، «چه حال خوبیه»، «زیر یک سقف»، «شوخی ندارم»، «حسود»، «چه سودی می‌بری»، «دنیا به من نیومده»، «حیف»، «فرصت کمه» و «خدا» عناوین سیزده قطعه معجزه است.

بهروز صفاریان، معین راهبر، مهران عباسی، آرون حسینی، حامد برادران، بهنام کریمی و غلامرضا صادقی قطعات این مجموعه را تنظیم کرده‌اند. بهنام کریمی، سیروان خسروی، محمد کاظمی، فرشید ادهمی، امیرعلی زمانیان، صادق نورانی و بهنام صفوی سازندگان ملودی‌ها هستند. ترانه‌ها از سروده‌های روزبه بمانی، دکتر افشین یداللهی، محمد کاظمی، مهرزاد امیرخانی، حسین غیاثی، مریم اسدی و امین بامشاد است.

بهنام صفوی روز 31 اردیبهشت با قطعات این آلبوم برای اولی‌بار در تهران روی صحنه خواهد رفت. او طی دو سانس و به میزبانی سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی و به همت شرکت اکسیرنوین کنسرتش را برگزار می‌کند. البته این خواننده تا پیش از ماه مبارک رمضان با قطعات آلبوم جدیدش به چند شهر ایران سفر خواهد کرد که جزئیات این تور به زودی اعلام می‌شود.

آلبوم "معجزه" بهنام صفوی
آلبوم “معجزه” بهنام صفوی