1

این بازیگر چندصد میلیون دستمزد گرفت اما حتی در رونمایی فیلمش شرکت نکرد!+عکس

سینماژورنال: کمتر پیش آمده که در سینمای ایران با کارگردانانی مواجه شویم که بی محافظه کاری اختلافات خود با عوامل را عیان کنند و از آسیبهایی بگویند که به واسطه برخی اهمالهای همکاران متحمل شده اند.

به گزارش سینماژورنال احمد رمضان زاده کارگردان “حکایت عاشقی” اما به صراحت به گلایه از بازیگر اصلی فیلمش بهرام رادان پرداخته و از این گفته که وی چند صد میلیون دستمزد گرفته اما حتی در رونمایی فیلمش هم حاضر نشده است.

همه جای دنیا عوامل همراه فیلم هستند

رمضان زاده در نشست نقد و بررسی “حکایت عاشقی” در “سینماروایت” بعد از آعاز سخنان خود با خواندن سوره “والعصر” و شرح محدودیتهای اکران گفت: در همه جای دنیا، هنگامی که فیلمی ساخته می شود همه عوامل و بازیگران از لحظه اول تا آخر، با فیلم همراه هستند. من از خانم شیلان رحمانی و آقایان بهمن زرین پور و شوان عطوف که پرتوان همراه فیلم بودند تشکر می کنم.

چند صد میلیون دستمزد گرفت و حتی یک بار نیامد

وی ادامه داد: حتی خانم رحمانی از سنندج برای حضور در این مراسم به تهران آمدند اما بازیگر اصلی من( بهرام رادان) که برای بازی در این فیلم، چند صد میلیون تومان دستمزد گرفته است حتی یک بار هم در مراسم مختلف فیلم حضور نیافت و حتی در رونمایی حاضر نشد در حالی که می توانست لااقل به خاطر موضوع فیلم هم که شده، چند خط یادداشت در مظلومیت مردم این منطقه بنویسد.!!

حین فیلمبرداری سه بار از من اجازه خواست که در مراسم فیلمهای دیگر شرکت کند

این کارگردان خاطرنشان ساخت: با وجودی که ایشان سر فیلمبرداری فیلم من ، سه بار از من خواست به او اجازه بدهم تا برای حضور در مراسم فیلم هایی که بازی کرده برود و من این اجازه را به ایشان دادم اما هیچ گاه ما را در چنین برنامه هایی همراهی نکرد!

ایشان می گفت این فیلمنامه بهترین است

رمضان زاده در جایی از سخنان خود و در پاسخ به این پرسش که شاید رادان علاقه ای به بازی در فیلم نداشته و برای همین در مراسم مرتبط با آن شرکت نکرده گفت: فقط همین قدر بگویم که ایشان قبل و حین فیلمبرداری چند بار به من گفت 15 فیلمنامه به دستش رسیده بود و “حکایت عاشقی” را میان آنها بهترین می دانست.

حکایت عاشقی
بهرام رادان در نمایی از “حکایت عاشقی”