1

ایفای نقش یک خواننده پاپ در فیلم جدید کیمیایی

سینماژورنال: مسعود کیمیایی که به تازگی پروانه ساخت فیلمنامه “قاتل اهلی” را دریافت کرده قصد دارد از یک خواننده پاپ در این فیلم استفاده کند.
به گزارش سینماژورنال و به نقل از “سینما” این کارگردان شناخته شده سینما اوایل امسال نگارش فیلمنامه تازه ای را آغاز و مدتی قبل نسخه ای از آن را برای دریافت مجوز، به اداره نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد ارسال کرد.

فیلمی که مسعود کیمیایی خود تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد و به تازگی پروانه ساخت آن از سوی وزارت ارشاد صادر شده است.

می خواهم سراغ فیلم های خودم  بروم؛ این جمله ای است که مسعود کیمیایی درباره حال و هوای “قاتل اهلی” می گوید و ادامه می دهد: فیلم تازه ام در دوره قبل از این فیلم های آخرم قرار می گیرد اما هیچ شباهتی به آثار ساخته شده ام ندارد. به تازگی پروانه ساخت آن را گرفته ام اما از آنجا که هنوز با سرمایه گذار اصلی ام توافق نکرده ام نمی توانم تاریخ شروع فیلمبرداری را مشخص کنم. با چند سرمایه گذار در حال مذاکره هستم که در صورت توافق نهایی با یکی از آنها بزودی پیش تولید “قاتل اهلی” را شروع می کنم.

کیمیایی معتقد است در صورت مهیا شدن شرایط فیلم تازه اش را به جشنواره فجر می رساند: تمام تلاشم این است که “قاتل اهلی” را به جشنواره امسال برسانم اما همه این ماجراها منوط به قطعی شدن سرمایه گذار است.

کیمیایی می افزاید: “قاتل اهلی” پر هزینه نیست. یک فیلم معمولی از نظر تولید است که قصه اش در تهران امروز روایت می شود. قصه جوانی است که تمام راه های پولدار شدن را می ورد اما در آخر می فهمد که برای پولدار شدن نبوغی بیش از انیشتین باید داشته باشد!

کیمیایی هنوز بازیگران فیلمش را انتخاب نکرده اما می گوید “قاتل اهلی” 4 بازیگر اصلی دارد: حضور هیچ بازیگری در فیلم قطعی نشده اما با توجه به مضمون فیلمنامه یکی از نقش های اصلی فیلم را یک خواننده پاپ بازی می کند. خواننده ای با صدای خاص که به آواز خوانی نگاه ویژه ای داشته باشد. شاید این نقش به یک هنرپیشه خواننده یا یک خواننده هنرپیشه برسد.

از آنجا که بخشی از فیلم با موسیقی می پردازد حضور یک آهنگساز در همان مراحل اولیه برای فیلم لازم است. به همین دلیل کیمیایی قصد دارد بعد از تجربه موفق “متروپل” دوباره با بهزاد عبدی کار کند.

برای فیلمبردای “قاتل اهلی” هم گفته می شود او با محمود کلاری مذاکراتی انجام داده تا بعد از “سربازهای جمعه” دوباره پشت دوربین فیلمی از مسعود کیمیایی قرار بگیرد