1

ایفای نقش علی انصاریان در کنار “جیران” سریال “روزگار جوانی”+عکس

سینماژورنال: فیلم «آخر خط» با پایان مراحل فنی در روزهای آتی آماده پخش خواهد شد.

به گزارش سینماژورنال فیلم ویدئویی «آخر خط» به نویسندگی و کارگردانی رحیم بهبودی فر و تهیه کنندگی مشترک سحر صباغ سرشت و علی انصاریان در حال حاضر آخرین مراحل فنی خود را طی می کند و بزودی آماده پخش خواهد شد. صباغ سرشت یکی از تهیه کنندگان این فیلم درباره شرایط فعلی پروژه گفت: «در حال حاضر فیلم مراحل پایانی فنی خود را طی می کند و فکر می کنم طی دو- سه هفته آتی با پایان مراحل فنی برای پخش و پروانه نمایش آن اقدام کنیم».

او که خود در سکانس پایانی این فیلم همراه با سایر بازیگران ایفاگر نقشی کوتاه بود درباره حضورش در مقابل دوربین گفت: «علي انصاريان از همان ابتدا قرار بود ایفاگر نقش اصلی فيلم باشد اما من تصمیمی برای بازی نداشتم و علت حضورم در قالب نقشی کوتاه خودخواسته نبود. در واقع این حضور بیشتر به پیشنهاد شریکم علي انصاريان و كارگردان محترم رحيم بهبودي فر برمی گشت. با این حال معتقدم کار مقابل دوربین بسیار راحت تر از فعالیت در پشت دوربین است».

صباغ سرشت در پایان گفت: «داستان «آخر خط» با زندگی روزمره مردم بیگانه نیست و قصه کاملا از دل جامعه بیرون آمده است. ما در این فیلم از جنوبی ترین تا شمالی ترین نقطه شهر را به تصویر می کشیم. انسان هایی در «آخر خط» حضور دارند که تمام مخاطبان با آنها احساس همذات پنداری می کنند و با درک کامل از شرایط موجود شهر تهران پیگیر ادامه ماجرا و سرنوشت آنها خواهند شد. در واقع فیلم زندگی دو برادر با نام های اسی و ابی را روایت می کند که با تنها خواهرشان در یک خانه بسیار محقر و کوچک در پایین شهر زندگی می کنند. در طول داستان اتفاقی برای اسی رخ می دهد که سرنوشت اصلی او را تغییر داده و با افراد مختلفی آشنا می شود…».

ته خط
ته خط

علی انصاریان، مهران رنج بر، شایسته ایرانی، سارا منجزی، امین ایمانی، محمدرضا داوودنژاد، اکبر قدمی، علی اصغر کردبچه، سامان ارسطو، میثاق جمشیدی، سرهنگ هدایت ا… سجادی، میرمنصور حسینعلی کاظمی، ماهان خورشیدی و… دیگر بازیگران اصلی این فیلم هستند.

سایر عوامل اصلی این پروژه عبارتند از: مدیر تصویربرداری: عبدا… عبدی نسب، تدوین: رحیم بهبودی فر، مشاور هنری: نوید فرح مرزی، طراح صحنه و لباس: آزاده قوام، صدابردار: منصور شهبازی، طراح گریم: نوید فرح مرزی، مدیر تولید: سحر صباغ سرشت، طراحی و ترکیب صدا: فرامرز ابوالصدق، آهنگساز: بهنود یخچالی، جلوه های ویژه کامپیوتری: علی تصدیقی، جلوه های ویژه میدانی: آرش آقابیک، مشاور فنی تدوین و تصحیح رنگ: احسان واثقی، مشاور رسانه ای: امین اعتمادی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: پرنیا کاظمی پور، منشی صحنه: آرزو قربانی، عکاس: حسن هندی، مدیر تدارکات: سعید احمدی.