1

اگر همه چیز مطابق برنامه‌ریزی‌ها پیش رود⇐«اکسیدان» عیدفطر می‌ترکاند!!!+فیلم

سینماروزان: تا اینجای کار و با احتساب طرح تشویقی اکران رمضان که دو هفته نمایش فیلمها، یک هفته احتساب خواهد شد، آنچه مشخص است اینکه فیلمهای «مادر قلب اتمی»، «رگ خواب» و «زیر سقف دودی» که اولی از همین هفته روی پرده رفته و دو فیلم دیگر از هفته آینده، اکرانشان به عیدفطر می‌رسد.

به گزارش سینماروزان در کنار اینها «ساعت 5 عصر» و «پا تو کفش من نکن» هم از جمله فیلمهای قرارگرفته در مسیر اکران عیدفطر هستند.

رقابت در اکران عیدفطر با حضور «اکسیدان» جذابتر خواهد شد. «اکسیدان» یک کمدی موقعیت با بازی امیر جعفری-جواد عزتی در نقشهای اصلی است که حامد محمدی به تهیه کنندگی منوچهر محمدی آن را ساخته است.

«اکسیدان» روایتی است از تلاشهای دو شخصیت متناقض برای مهاجرت؛ تلاشهایی که حوزه هایی مختلف و کاملا خاص را دربرمی‌گیرد. موقعیتهایی که «اکسیدان» بر رویش دست گذاشته این قابلیت را برایش ایجاد می کند که بتواند در زمره آثار پرمخاطب سینماها جای گیرد البته اگر پروانه نمایش آن به موقع صادر شود…

برخی اشارات سیاسی-اجتماعی گزنده «اکسیدان» موجب آن شده که در مسیر صدور پروانه نمایش آن مقداری حرف و حدیث پیش آید و چندین نما و پاره ای دیالوگهای فیلم زیر تیغ ممیزی برود. دست اندرکاران «اکسیدان» در حال تعامل با اداره نظارت برای حل مشکل با کمترین تعدیل و روی پرده فرستادن نسخه ای هستند که بتواند مورد توجه مخاطب قرار گیرد.

شبنم مقدمی، شقایق دهقانی، رضا بهبودی، لیندا کیانی، علی استادی، وحید آقاپور دیگر بازیگران «اکسیدان» هستند و پخش این کمدی از طریق موسسه رسانه فیلمسازان به مدیریت حبیب اسماعیلی انجام خواهد شد.

برای دیدن تیزر «اکسیدان» اینجا را ببینید.