1

دمیدن بر تنور تراکم اکران با نمایش هفت فیلم جدید از چهارشنبه!!!⇔از «آشغالهای دوست داشتنی» و «هت تریک» تا «جن زیبا» و «مأموریت غیرممکن» و…

سینماروزان: در حالی که همین حالا نزدیک به 20 فیلم مختلف روی پرده است از چهارشنبه 24 بهمن ماه و مدتی کوتاه بعد از پایان جشنواره فجر، هفت فیلم جدید هم روی پرده خواهند رفت تا فاصله زمانی باقیمانده تا اکران نوروز یکی از پرتراکم ترین اوقات اکران باشد.

به گزارش سینماروزان «آشغالهای دوست داشتنی»محسن امیریوسفی، «هت تریک»رامتین لوافی، «مأموریت غیرممکن»یعقوب غفاری، «قرارمون پارک شهر»فلورا سام، «سوءتفاهم»احمدرضا معتمدی، «ضربه فنی»غلامرضا رمضانی و «جن زیبا»بایرام فضلی هفت فیلمی هستند که از چهارشنبه روی پرده خواهند رفت.

در این بین «مأموریت غیرممکن» کمدی است، «ضربه فنی» فیلم کودک است و مابقی، فیلمهایی موسوم به اجتماعی که از فیلم ارگانی «سوءتفاهم» تا فیلم مدتها توقیفی «آشغالها…» که حمایت فارابی را در تولید داشته، شامل میشوند.

«آشغالها…» را نسیم صبا پخش میکند، «هت تریک» را نیکان فیلم و «جن زیبا» را هم فیلمیران. پخش «مأموریت غیرممکن» را جوزان فیلم برعهده دارد و «قرارمون پارک شهر» را فیلم‌آفرین پخش خواهد کرد و پخش «سوء تفاهم» را نیز بهمن سبز حوزه برعهده دارد.