1

اکران “آدم باش” در گروه آزاد⇐به این ترتیب سه فیلم همزمان با هم در یک ماه در گروه آزاد اکران شده‌اند

سینماژورنال: در حالی که در آیین نامه سال 94 شورای صنفی نمایش به صراحت ذکر شده بود که در نیمه دوم سال در هر ماه بیشتر از یک فیلم در گروه آزاد نباید اکران شود اما امروز شورای صنفی نمایش مقرر کرد که فیلم “آدم باش” مجید جوانمرد هم در گروه آزاد اکران شود.

به گزارش سینماژورنال با احتساب اکران “آدم باش” در گروه آزاد در یک ماه گذشته دقیقا سه فیلم را داشته ایم که در گروه آزاد اکران شده اند؛ دو فیلم دیگر “حکایت عاشقی” احمد رمضان‌زاده و “بوفالو”ی کاوه سجادی حسینی هستند.

در تازه ترین جلسه شورای صنفی نمایش مقرر شد فیلم “آدم باش” به کارگردانی مجید جوانمرد از تاریخ ۱۶ دی ماه در گروه سینمایی آزاد اکران شود.

البته شورای صنفی نمایش تبصره ای را هم برای این اکران در گروه آزاد قرار داده و آن هم اینکه پس از اکران فیلم «آدم باش» از تاریخ ۱۶ دی ماه در گروه سینمایی آزاد، سینماهای نمایش دهنده فیلم «جامه دران» نیز از چهارشنبه هفته آینده ۲۳ دی ماه در اکران این فیلم قرار می گیرند.

فیلم «آدم باش» در فضای فانتزی و کمدی ساخته شده است.

در خلاصه‌ داستان فیلم «آدم باش» چنین آمده است: آدام پس از اخراج از باغ وحش استرالیا و در آستانه فوت پدربزرگ‌اش به ایران باز می‌گردد. وصیت و ارثیه‌ای مبهم، او را بر سر راه نفس (دکتر شخصی پدربزرگ) قرار می‌دهد و رابطه‌ای عاطفی میان آن دو شکل می‌گیرد. چالش‌های بین این دو شخصیت باعث پدید آمدن موقعیت‌هایی فانتزی در طول فیلم می‌ شود.

اکبر عبدی، امین حیایی، نیوشا ضیغمی، سیروس گرجستانی، مرتضی ضرابی، شراره رنجبر، غزل عبدی، عباس محبوب، فاطمه شکری، مختارسائقی، احسان حسن پور، داریوش رضایی، ملیسا مهربان، سیامک اشعریون، رضا درودی، امیر زمانی، صابر گراوند، ناهید زند، اشکان علیوند، عادل حبیب زاده، هدیه آزیدهاک، مجتبی مولوی، امیر حسین داودی، علیرضا بابا احمدی، سعید سالمی و حسن رضایی بازیگران اصلی این فیلم هستند.