1

اکبر عبدی در برنامه‌ای به تهیه‌کنندگی داداش کوچیکه تهیه‌کننده فیلم۳ارگانی بیان کرد: تهران در ده سال اخیر شهر بسیار خوبی شده است!!! ⇔پرسش اول مخاطبان: اگر این طور است چرا چند ماه از سال را در خارج می‌گذرانید؟/پرسش دوم: آیا بودجه تولید این برنامه را شهرداری داده؟

سینماروزان: کم پیش آمده اکبر عبدی درباره دستاوردهای سیاسیون و دولتمردان جز با نیش و کنایه حرف بزند و برای همین اینکه او در برنامه ای تازه تأسیس به نام «مردم گرام» به طور کاملا جدی از کیفیت بالای شهر تهران بگوید عجیب به نظر می رسد.

به گزارش سینماروزان عجیب از منظر مخاطبان وگرنه کیست که نداند «مردم گرام» برنامه ایست به تهیه کنندگی  محمدحسین رضوی داداش کوچیکه تهیه کننده فیلم 3ارگانی «ماجرای نیمروز»!

درباره ارتباطات نزدیک تهیه کننده فیلم 3ارگانی و مقامات شهری که حرف ناگفته ای باقی نمانده به خصوص که در جریان انتخابات96 هم نامبرده به عنوان نماینده مستقیم شهردار حضور داشت و مدام توئیتهای 4درصدی می‌زد!

«مردم گرام» از همان ابتدای روی آنتن رفتن به خاطر تلاشی که در جهت قدردانی از زحمات و فعالیتهای شهری نشان داد با این پرسش مخاطبان مواجه شد که آیا بودجه تولید این برنامه را شهرداری داده؟

عبدی وقتی در برنامه «مردم گرام» حاضر شد صراحتا گفت:  تهران را دوست دارم و تنها مسئله ی منفی این شهر ترافیک آن می باشد. تهران در این ده سال اخیر شهر بسیار خوبی شده است و به خاطر همین از جمعیت شهرستان ها کم شده و به تهران اضافه شده است.

این ادعاهای عبدی با پرسشهای مختلف مخاطبان در شبکه های اجتماعی مواجه شد. یکی از پرسشها خطاب به عبدی است که اگر به زعم وی تنها مشکل تهران ترافیک است و مثلا آلودگی هوا در شهر نیست، چرا هنرمندانی مانند عبدی چند ماهی از هر سال را خارج از کشور و مثلا سواحل ترکیه می‌گذرانند؟!

پرسش بعدی مخاطبان درباره این است که آیا این تبلیغ برای بهبود امور شهری به سفارش شهرداری انجام میشود یعنی آیا بودجه تولید برنامه «مردم گرام» را ارگانهای شهری داده اند؟

پرسش سوم در این باره است که آیا تولید این برنامه ها واقعا سودی هم برای سفارش دهنده دارد؟ تولیدکنندگان چنین برنامه‌هایی است همچنان و به سبک دو دهه قبل می خواهند با کاور کردن مشکلات و سخن گفتن منطبق با آنچه سفارش دهندگان(؟!) می‌خواهند آنتن را پر کنند بی آن که فکر کنند به اینکه این روش برنامه سازی تا چه حد تاریخ مصرف برنامه هایشان را پایین می آورد و حتی ماندگاری پاورقی رنگین نامه های مجلات سبک زندگی را هم برایشان فراهم نمی کند.