۲۸۰۷۱۴۰۰

انتقاد مهران مدیری از تبلیغات غلط افزایش جمعیت⇐به‌جای نصب بیلبورد، اقتصاد جامعه را احیاء کنید

سینماژورنال: در شرایطی که در سالهای اخیر مدیران بالادستی کشور سعی زیادی کرده اند که با تبلیغات گل درشت چه در محیط‌های شهری چه در رسانه ملی شهروندان را به افزایش جمعیت سوق دهند اما مشکلات اقتصادی جامعه همچنان بزرگترین سدّراه افزایش جمعیت است.

به گزارش سینماژورنال این موضوعی بود که مهران مدیری در “دورهمی” بر روی آن دست گذاشت و به نقد آن پرداخت.

مدیری که برنامه اخیر “دورهمی” را با موضوع “بچه” روی آنتن برده بود در کنار اجرای یک استندآپ کمدی در این باره انتقادات خود را نسبت به روش تبلیغات و نوع مدیریت مدیران برای بهبود این حوزه ابراز کرد و اظهار داشت: باید به جای تبلیغات بدون مفهوم، سیاستهای تشویقی را در عملکرد مدیران ببینیم؛ حتی اگر هزینه‌‎ها دو برابر شود.

مدیری در ادامه افزود: بیلبوردهای تبلیغاتی برای تشویق مردم جهت بچه‌دار شدن بسیار ضعیف عمل می‌کند. بیایید به جای هزینه‌هایی که صرف بیلبوردهای تبلیغاتی می‌کنید، اقتصاد جامعه را احیاء کنید تا مردم بتوانند به راحتی بچه‌دار شوند.

image_print
تاريخ انتشار: جمعه ۹ مهر ۱۳۹۵ - ۵:۳۵
لینک کوتاه: https://www.cinemajournal.ir/?p=29094

بعدش؟

مطالب مرتبط

بی‌پرده با مخاطبین

ارسال نظر

*

code