1

انتقاد تند و طعنه‌آلود تهیه‌کننده “عصر یخبندان” از شورای صنفی نمایش؟+عکس

سینماژورنال: منصور لشکری قوچانی تهیه کننده “عصر یخبندان” که فیلمش از ماه رمضان به این سو روی پرده است و با توجه به درونمایه کاملا صریحش فروش معقولی هم داشته است یک بار دیگر به انتقاد از وضعیت اکران در سینماها پرداخت.

به گزارش سینماژورنال لشکری قوچانی پیشتر با انتشار متنی اجتماعی طعنه تندی زده بود به رانتخواران سینما(اینجا را بخوانید) و حالا بار دیگر و با یک متن اجتماعی دیگر با عباراتی دوپهلو از شورا-شورای صنفی نمایش؟- گلایه کرده است.

شاید یک دلیل این گلایه ها فضایی است که از ابتدای رمضان در برخی پردیسها برای کمک به فروش یکی از کمدیهایی فراهم شده که بلحاظ کیفیت محتوایی اثریست به شدت نازل.

این قصه اکران امروز سینماهاست…

لشکری قوچانی در این باره نوشته است: سلطان، رئیس، شورا…سلطان محمود خر کیه؟ این قصه اکران امروز سینماهاست.

این تهیه کننده همچنین در ذیل این متن و با اشاره به شوخیهای مبتذل یکی از کمدیهای روی پرده آورده است: اکران فیلم و فروش آن وابسته به میزان مراجعه فیلم به زیرشکم(!) شده و نمیدانم از کی گله کنم ولی میدانم کاری خوبه که خدا درست کنه.

از آن طرف یکی از مخاطبان، چنین روندی را نتیجه شیوع سریالهای ماهواره ای در کشور دانسته اند و لشکری پاسخی جالب به این مخاطب داده و نوشته است: خودمان را گول نزنیم؛ اگر بدنی آمادگی ورود ویروس را نداشته باشد ویروس نمیتونه نفوذ کنه! امروز رانت و ضوابط بی بند و باری سرمایه داری جامعه را فاسد کرده و نه دشمن!

منصور لشکری قوچانی
مطلب اجتماعی منصور لشکری قوچانی
منصور لشکری قوچانی
مطلب اجتماعی منصور لشکری قوچانی