1

انتقادات عجیب و غریب سحر قریشی از نیکی کریمی

سینماژورنال: سحر قریشی بازیگریست که علیرغم پرکاری، کارنامه قابل توجهی در سینما ندارد.

به گزارش سینماژورنال او این روزها “آب نبات چوبی” حسین فرحبخش را روی پرده دارد که البته تازه بعد از یک ماه اکران، فروشش به یک میلیارد رسیده است!

مهمترین نقش سینمایی کارنامه قریشی “شیفت شب” نیکی کریمی است؛ فیلمی که قریشی از حضور در آن خاطره ای خوش ندارد.

قریشی در گفتگو با “تیوی پلاس” به انتقاد از نیکی کریمی پرداخته که چرا حین رونمایی فیلم در کاخ جشنواره سی و سوم او را تحویل نگرفته!

قریشی گفته است: اول آن که در جشنواره برای فرش قرمز “شیفت شب” دعوت نشدم و اتفاقی بخاطر فیلم دیگرم{احتمالا منظورش”تگرگ و آفتاب” است} در کاخ بودم که متوجه فرش قرمز “شیفت شب” شدم. جالب اینجاست که دستیارهای سه گروه هم دعوت شده بودند و من، نه.

قریشی با اعتمادی به نفس وافر ادامه داد: این توهینی به من بود چون بازیگر نقش یک هستم(!!!) اما برای ایشان نقش عبوری بازی کردم. عشق کودکیم بود که نیکی را ببینم و بعد در پروژه هم هر چه گفت من جز “چشم” نگفتم.

این بازیگر افزود: وقتی فهمیدم مرا فرش قرمز دعوت نکرده فهمیدم کار خاله زنکهاست!!! اما کم نیاوردم و رفتم به نیکی سلام کردم ولی جواب سلام مرا نداد. دوباره سلام کردم و باز جواب نداد. زدم روی شانه اش و گفتم سلام عرض میکنم من سحر قریشی هستم اما نیکی فقط نگاهم کرد و باز رویش را آن طرف کرد و به شخصی دیگر گفت علی کجاست!!!…این بی ادبی بود.

گاف تاریخی بازیگر نقش یک!

به گزارش سینماژورنال فارغ از ادعاهای مختلف قریشی از بازیگر نقش یک بودن تا عدم جواب سلام شنیدن از نیکی کریمی اینکه او گفته برای رونمایی فیلم دیگرش به کاخ رفته بود و اتفاقی متوجه فرش قرمز “شیفت شب” شد کاملا زیر سوال است.
“تگرگ و آفتاب” دیگر فیلمی بود که قریشی در جشنواره سی و سوم داشت. رونمایی این فیلم 14 بهمن ماه انجام شده بود؛
در صورتی که رونمایی  “شیفت شب” 18 بهمن انجام  شد پس قریشی نمی توانسته اتفاقی و به خاطر رونمایی “تگرگ…” در کاخ باشد.