1

انتقادات تند افسانه بایگان از رفتار شگفت دست اندرکاران یک برنامه تلویزیونی⇐گفتند میخواهیم برنامه ای برای گردشگری تاریخی بسازیم ولی بجای لوکیشن تاریخی از “ایران مال” سردرآوردیم!!!

سینماروزان: پردیس تازه تأسیس ایران مال که پیشتر و به هنگام افشای پیشنهاد ده میلیاردی به دبیرخانه فجر برای تصاحب کاخ جشنواره حاشیه ساز شده بود نوروز امسال و با ضبط ویژه برنامه سال تحویل شبکه دو از این پردیس و رپورتاژهای مکرر مجریان این برنامه برای ایران مال حاشیه ساز شد.
به تازگی افسانه بایگان بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون در متنی اجتماعی به گلایه از دست اندرکاران یک برنامه تلویزیونی پرداخته که به بهانه ضبط برنامه ای با مضمون گردشگری او را به لوکیشن ایران مال کشانده اند.
متن اظهارات افسانه بایگان را بخوانید:

واقعا همه چی آرومه؟؟؟

همه میدانند که من از حاشیه و جنجال و‌ موضع گیریهای احساسی پرهیز کرده ام ولی گاهی موضوعاتی پیش می آید که آدم احساس میکند به ساده ترین حقوق انسانیش تجاوز شده.
در آخرین روزهای سال گذشته از برنامه تلویزیونی پل فروردین شبکه دو با مدیر برنامه من تماس گرفتند (متن و وویس صحبتها موجود است) که میخواهیم یک برنامه راجع به گردشگری در آثار تاریخی بسازیم و چون امکان سفر به آن آثار نیست از لوکیشنی مشابه در تهران استفاده میکنیم ولی در روز ضبط به ناگاه از لوکیشن “ایران مال” سردرآوردیم(!!) و‌ کلیپی  آنجا تهیه شد که ربطی به آثار تاریخی ایران نداشت.
قول دادند که قبل از پخش، من نسخه نهایی را ببینم و در صورت موافقت پخش کنند ولی بدون هماهنگی و‌ تأیید من، از شبکه دو پخش شد و دیگر جواب تماسهای ما را هم ندادند.
شخصا اعلام میکنم که هیچ آشنایی با مواضع و مصالح ایران مال (بازار بزرگ آسیا)ندارم و قرار نبوده تبلیغی برایشان انجام دهم و واقعا برخورد زننده و اسفباری را تجربه کردم؛ مضافا اینکه زمان اجرای زنده برنامه هم با برخورد غیر مودبانه خانم متصدی حراست سال ما تحویلمان شد.

واقعا که همه چی آرومه ما چقدر خوشبختیم…