1

انتصاب #مسعود_نجفی به‌عنوان مدیر روابط عمومی جشنواره فجر۴۱

سینماروزان/مسعود احمدی: مجتبی امینی دبیر چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر همزمان با روز ملی سینما، در اولین حکمش مسعود نجفی را به عنوان مدیر روابط عمومی این دوره جشنواره منصوب کرد.

به گزارش سینماروزان مسعود نجفی به غیر از سوابق رسانه ای و مدیریت روابط عمومی در ماههای اخیر به عنوان مدیر موسسه پخش تصویرشهر فعالیت داشت.

مسعود نجفی علاوه بر سابقه مدیریت روابط عمومی سازمان سینمایی، در ادوار پیشین جشنواره فجر و از دوره سی و پنج تا دوره سی و نهم به عنوان مدیر روابط عمومی جشنواره فجر حضور داشت و سعی زیادی کرد که در ارتباط موثر با اهالی رسانه، عملکرد نابسامان برخی مدیران سینمایی دولت اعتدال را بهبود بخشد.

متن حکم مجتبی امینی برای مسعود نجفی را بخوانید:

نظر به ضرورت برگزاری شایسته جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به‌عنوان مهم‌ترین رویداد فرهنگی و حرفه‌ای سینمای ایران و اهمیت ویژه آن به سبب تقارن با جشن‌های شکوهمند گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر، با عنایت به درایت رسانه‌ای و سوابق، توانمندی و تجربیات گرانمایه جنابعالی در حوزه‌های مرتبط، به موجب این حکم به عنوان مدیر روابط عمومی چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر و مدیر سینمای رسانه منصوب می‌شوید.

فراهم‌سازی شرایط تعامل نزدیک با اهالی رسانه در راستای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن جشنواره، رعایت استانداردهای تأکید شده برای حضور رسانه‌های موثر و پیگیری امور مرتبط با حوزه اطلاع‌رسانی و به خصوص ایجاد جو متناسب با جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی مورد انتظار خواهد بود.

امید است شایستگی و حسن سابقه جنابعالی موجبات ارتقا کیفی تعامل میان رسانه و جشنواره را فراهم آورد. توفیقات روزافزونتان را جهت پیشبرد اهداف عالی سینمای شریف ایران، از درگاه خداوند متعال خواستارم.

انتصاب مسعود نجفی به عنوان مدیر روابط عمومی جشنواره فجر ۴۱
انتصاب مسعود نجفی به عنوان مدیر روابط عمومی جشنواره فجر ۴۱