1

امیر آقایی و امیر جدیدی در کنار فرهاد اصلانی در “قاتل اهلی” کیمیایی ایفای نقش می‌کنند/لعیا زنگنه و آنا نعمتی بازیگران زن فیلمند/ یک بازیگر حرفه‌ای ایفاگر نقش خواننده فیلم خواهد بود

سینماژورنال: پیش تولید “قاتل اهلی” تازه ترین پروژه مسعود کیمیایی حدودا یک ماه است آغاز شده است.

به گزارش سینماژورنال کیمیایی این روزها در حال انتخاب بازیگران اصلی کار و البته آخرین ویرایشهای سناریو است تا بتواند از اوایل خردادماه کار را کلید بزند.

پیش از این حضور فرهاد اصلانی در نقش یک رانتخوار کلان در “قاتل اهلی” قطعی شده بود و طی هفته های اخیر مذاکراتی با برخی از بازیگران زن و مرد سرشناس سینمای ایران برای واگذاری نقشها انجام شده است.

5 بازیگر مرد+2بازیگر زن

“قاتل اهلی” 5 کاراکتر اصلی مرد و 2 کاراکتر اصلی زن دارد که این شخصیتها به تناوب درام را پیش می برند. شخصیت مرکزی همان یقه سفید است که اصلانی ایفاگرش است.

شنیده های سینماژورنال حکایت از آن دارند که امیر آقایی، امیر جدیدی و عزت ا.. انتظامی در کنار فرهاد اصلانی کاراکترهای مرد فیلم را ایفا می کنند ضمن اینکه “قاتل اهلی” یک کاراکتر خواننده دارد که ایفاگر آن بازیگری حرفه ای خواهد بود که به اسلوب خوانندگی آشنا باشد.

آنا نعمتی و لعیا زنگنه بازیگران زن فیلم هستند که البته یک بازیگر زن سرشناس هم به زودی به آنها اضافه خواهد شد.

فرهاد اصلانی، لعیا زنگنه و امیر آقایی پیش از این در “زندگی خصوصی” فیلم توقیفی حسین فرحبخش در کنار هم نقش آفرینی کرده بودند ضمن اینکه لعیا زنگنه پیشتر در “رییس” و “جرم” با کیمیایی تجربه همکاری داشت.

همکاران سالیان اخیر کیمیایی در پشت صحنه
مدیریت فیلمبرداری “قاتل اهلی” را فرشاد محمدی برعهده دارد.

عبدا.. اسکندری گریمور پیشکسوت ایرانی که در آثاری چون “گوزنها” و “سرب” با کیمیایی همکاری کرده بود طراح گریم کار است.

اسحاق خانزادی صدابردار سرشناس   رفیق سالیان کیمیایی که در آثار اخیر او و از جمله “متروپل”، “جرم” و “محاکمه در خیابان” در کنارش بوده نیز صدابردار “قاتل اهلی” است.

مصطفی خرقه پوش تدوینگر آثاری نظیر “رییس”، “جرم” و “متروپل” نیز تدوین کار را برعهده خواهد داشت.

تکمیل سه گانه یقه سفیدها

“قاتل اهلی” داستان یک یقه سفید نفوذی را بیان می کند که در برهه ای از زمان با دخترش و جوانی که دخترش به وی علاقه دارد درگیریهایی پیدا می کند.

تهیه کنندگی “قاتل اهلی” را منصور لشکری قوچانی انجام می دهد که آخرین محصول اکران شده اش “کوچه بی نام” عنوان پرفروشترین ملودرام اجتماعی سال 94 را از آن خود کرد.

لشکری قوچانی در دو فیلم پرمخاطب دیگرش یعنی “خط ویژه” و “عصر یخبندان” هم به پدیده یقه سفیدان پرداخته بود و حالا و با احتساب “قاتل اهلی” سه گانه این تهیه کننده با محوریت یقه سفیدها شکل می گیرد.