1

امتداد بازداشت تهیه‌کننده “شهرزاد”⇐یک نماینده مجلس: سوءاستفاده در صندوق ذخیره فرهنگیان قطعی است/ در آینده‌ای نزدیک بخش عمده سوءاستفاده‌ها مشخص می‌شود/دولت خودش را وارد موضوع نکند

سینماروزان: در حالی که محمد امامی تهیه کننده “شهرزاد” همچنان در بازداشت است امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی درباره سخنان رئیس جمهور در روز رأی اعتماد به سه وزیر پیشنهادی مبنی بر «وام معوق» خواندن اختلاس‌ اخیر به “فارس” گفت: در صندوق ذخیره فرهنگیان هشت هزار میلیارد سوءاستفاده صورت گرفته است.

به گزارش سینماروزان وی با اشاره به اینکه در آینده‌ای نزدیک وضعیت بخش عمده‌ای از این سوءاستفاده مالی روشن خواهد شد، اظهار داشت: وقتی کسی سه هزار و 500 میلیارد وام می‌گیرد و یا 30 نفر 90 درصد امکانات بانک متعلق به صندوق را دریافت می‌کنند به این معناست که وثیقه‌های اخذ شده از آنان کافی نبوده است که این وام‌ها بازگردانده نشده است.

خجسته گفت:‌ سوءاستفاده در صندوق ذخیره فرهنگیان قطعی است؛ تخلف، تخلف است؛ فساد، فساد است و دولت‌ها نباید خود را وارد موضوع کنند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فسادها بدون در نظر گرفتن اینکه کدام دولت بر سر کار است بررسی خواهد شد.