1

امتداد استقبال فوق‌العاده مخاطبان از اولین اکران مردمی «سه بیگانه»⇐سانس ۲۰ کاملا پر شد ولی حجمی معدود از سانس ۲۲ باقیمانده

سینماروزان: استقبال مخاطبان از اولین اکران مردمی کمدی «سه بیگانه» که درست در روز ابتدایی اکرانش 18 اسفندماه در پردیس سینمایی آزادی برگزار میشود سبب ساز آن شد که بلیتهای سانس اول اکران مردمی هم برای سالن اصلی آزادی و هم برای بالکن کاملا پیش‌خرید شود و در این سانس ظرفیتی برای پذیرایی از مخاطبان باقی نماند.

 امتداد اکران مردمی تا سانس 22 و ادامه حضور بازیگران «سه بیگانه» در این سانس در کنار مخاطبان سبب شده که بخش عمده ظرفیت نمایشی سانس 22 هم پر شود و فقط حجمی معدود از این سانس برای پذیرایی از مخاطبان باقی باشد.

مخاطبانی که علاقه دارند در اکران مردمی سانس 22 «سه بیگانه» حاضر باشند می توانند از طریق اینجا نسبت به رزرو بلیت و دیدار و گپ و گفت با بازیگران و عوامل فیلم اقدام کنند.

در اولین اکرانهای مردمی «سه بیگانه» در پردیس سینمایی آزادی علاوه بر ایجاد فضایی صمیمانه برای دیدار مخاطبان و بازیگرانی نظیر امین حیایی، سحر قریشی، لیلا اوتادی، مجید صالحی و محمدرضا شریفی نیا و همچنین عوامل تولید فیلم، رونمایی از «هفت سین» نوروزی ویژه تنها فیلم دیده نشده اکران نوروزی که با «سین» هم آغاز میشود انجام خواهد پذیرفت.

امین حیایی، محمدرضا شریفی‌نیا و مجید صالحی بازیگران اصلی «سه بیگانه» هستند که قرارگیری آنها در شمایل سه جاسوس آن هم جاسوس صهیونیست در ایران و رویارویی با آدمها و تناقضات مختلف، موقعیت‌های کمیکی را رقم زده است.

سحر قریشی، لیلا اوتادی، برزو ارجمند، حسین محب‌اهری، شیوا خسرومهر، علی کاظمی و حمید لولایی دیگر بازیگران «سه بیگانه» هستند و در این بین اغلب آنها پرسوناژهایی متفاوت را ایفا کرده‌اند به‌خصوص سحر قریشی و حمید لولایی.

کمدی «سه بیگانه» که رگه‌های انتقادی خاص خود را هم دارد تنها فیلم اکران نوروزی است که پیشتر در جشنواره فجر به نمایش درنیامده و همین کنجکاوی مخاطبان برای تماشای آن را بیشتر کرده است.

مسعود ردایی و حبیب اسماعیلی تهیه کنندگان «سه بیگانه» بوده اند و پخش اثر را موسسه رسانه فیلمسازان انجام میدهد.