1

اقبال همزمان مخاطبان تهران و شهرستانها⇐ “ناردون” در آستانه میلیاردی شدن

سینماژورنال: اقبال مخاطبان به کمدی داغ “ناردون” سبب ساز آن شده است که چه در تهران و چه در شهرستانها سانسهای پایانی روز این فیلم به صورت فول سانس به نمایش بپردازند و فیلم در آستانه میلیاردی شدن باشد.

به گزارش سینماژورنال “ناردون” به کارگردانی فریدون حسن پور به واسطه فضای داستانی مفرح خود توانسته توجه مخاطبانی از طیفهای مختلف را به خود جلب کند و خانواده ها در کنار فرزندان خود از تماشای فیلم لذت ببرند.

علاوه بر اغلب سینماهای باکیفیت و پردیسهای سینمایی تهران، سینماهایی در شیراز، مشهد، اصفهان، تبریز، همدان، سنندج، زنجان، شهرکرد، کرمانشاه، گرگان، شهرکرد، اهواز، اراک، کرج و یزد در روزهای گذشته “ناردون” را روی پرده فرستاده اند و به زودی شهرستانهای دیگری هم فیلم را اکران خواهند کرد.

ناردون” که از حضور امین حیایی، مهران غفوریان، سیروس گرجستانی، امیر نوری، لیلا اوتادی، شهرام قاعدی و علیرضا مسعودی(علی مشهدی) سود می برد توسط فریدون حسن پور ساخته شده است. منصور سهراب پور تهیه کننده فیلم است.

اغلب لوکیشنهای “ناردون” در طبیعت بکر شمال کشور قرار داشته و فیلم داستانی پرحادثه را درباره آدمهایی روایت می کند که بنا میشود برای کمک به کاهش هزینه هایشان، مراسم عروسی خود را همزمان با مراسم عزا برگزار کنند!!!

پخش کننده “ناردون” رسانه فیلمسازان به مدیریت حبیب اسماعیلی است.