1

#افشین_سنگ‌چاپ بازیگر باسابقه اظهار داشت: از عملکرد خودم در حوزه بازیگری راضی هستم ولی در کارگردانی، نه!/فضای تئاتر جوابگوی زندگی بازیگران نیست!/نقش‌های جدی را دوست ندارم!/از کاراکترهای طنازانه بیشتر خوشم می‌آید!/ #بی‌پولی و #کوچه_اقاقیا را بیشتر دوست داشتم!/به شدت دنبال کارگردانی هستم

سینماروزان/سعیده مرادی: بازیگری، کاری کاملاً خلاقانه است. کارهایی که من پشت صحنه از دستیاری تا بازیگردانی و کارگردانی انجام می‌دهم بیشتر تکنیکی و علمی است و به نوعی زندگی من است، اما فقط شغل و حرفه به‌حساب می‌آیند اما بازیگری فراتر از حرفه و شغل است و با تار و پود من آمیخته شده و برایم یک کار دلی است.

 

#افشین_سنگ_چاپ بازیگر باسابقه با بیان مطلب فوق به روزنامه همشهری گفت: دوست دارم بیشتر پیشرفت کنم و به موقعیت‌های بهتری دست پیدا کنم که لازمه این کار کشف راه‌های بهتر و تلاش بیشتر است.

 

بازیگر سریالهای چاق و لاغر و قصه های تابه‌تا، ادامه داد: درخصوص رضایت از کارهایم هم باید بگویم از عملکرد خودم در حوزه بازیگری راضی هستم ولی در حوزه کارگردانی راضی نیستم. چون چند تله فیلم ساختم که کارهای خوبی از آب درنیامدند. البته ضعف کارها نتیجه کمبود امکانات بود. تهیه‌کننده همراهی لازم را نداشت و تجهیزات لازم و عوامل مورد نظر که دوست داشتم با آنها همکاری داشته باشم و بهترین‌ها در نوع خود هستند را در اختیار نداشتم.

 

سنگ‌چاپ که سابقه کار تئاتر هم دارد بیان داشت: بازیگران کمتر به سراغ تئاتر می‌روند چون فضای تئاتر جوابگوی زندگی بازیگران نیست همین مسئله باعث می‌شود که آنها به تلویزیون و سینما گرایش بیشتری پیدا کنند و ارتباطی که بازیگر در تلویزیون و سینما با مخاطب برقرار می‌کند گسترده‌تر است

 

وی تاکید کرد: همچنان به‌شدت به‌دنبال کارگردانی هستم. در این راه هم با کارگردان‌های بزرگ کار کرده‌ام و حین کار سعی کرده‌ام تا از آنها چیزهای بسیاری یاد بگیرم.

 

سنگ چاپ با بیان اینکه نقشهای جدی را دوست ندارد، افزود: من اغلب در نقش منفی و طنز بازی می‌کنم و تاکنون نقش جدی را تجربه نکرده‌ام و تجربه هم نخواهم کرد، چون نه این نوع را دوست دارم و نه با من جور است. درخصوص انتخاب نقش هم باید بگویم که از مهم‌ترین اولویت‌های من برای انتخاب یک نقش تأثیرگذاری آن است. یک نقش باید برای مردم باورپذیر باشد و زمانی که باورپذیر شد می‌توان گفت که انتخابی درست بوده و می‌تواند و برای همین است که از میان انبوه کارهایم، فیلم‌های «بوتیک»، «حوالی اتوبان» و سریال «کوچه اقاقیا» را خیلی دوست داشتم.

افشین سنگ چاپ و روایت سال‌های بازیگری
افشین سنگ چاپ و روایت سال‌های بازیگری