1

ادعاهای توأم با گلایه مربی موتورسواری نیکی کریمی⇐حامی مالی «آذر» یک شرکت تولید موتورسیکلت است/نیکی کریمی از اینکه گفتم من بدلکار او هستم، ناراحت شد!!/نه دستمزدم را پرداخت کرد و نه حتی برای رونمایی فیلم دعوت کرد/دیگر با هیچ بازیگری همکاری نمی‌کنم

سینماروزان: از جمله فیلمهای اکران شده در گروه آزاد «آذر»است به تهیه کنندگی نیکی کریمی. نیکی کریمی که برای اولین بار در این فیلم، تهیه فیلم با حضور کارگردانی به جز خودش را تجربه کرده کوشیده در یک هفته‌ای که از اکران می گذرد شرایطی را فراهم آورد تا فیلم در کانون توجهات قرار گیرد و شاید اینکه فیلم با وجود اکران در گروه آزاد نزدیک به 200 میلیون در یک هفته فروخته ناشی از تلاشهای نیکی کریمی باشد.

به گزارش سینماروزان نیکی کریمی خود ایفاگر نقش زنی مظلوم در «آذر» است که بعد از مرگ همسر به دنبال آن است که با گردانندن پیتزافروشی زندگیش را بگذراند اما با مانعی به نام پدرشوهر مواجه میشود. نیکی کریمی در بخشهایی از فیلم خود سوار بر موتور به پخش پیتزا هم می پردازد؛

برای ایفای این بخشهای فیلم این بهناز شفیعی از چهره های توانمند موتورسواریست که به نیکی کریمی کمک کرده اما شفیعی در گفتگو با «قانون» به گلایه از کریمی پرداخته که علیرغم تلاشهایش برای یاد دادن موتورسواری با برخورد سرد کریمی چه به هنگام فیلم در جشنواره و چه حالا حین اکران عمومی مواجه شده است.

بهناز شفیعی با اشاره به حمایت مالی یک شرکت تولید موتورسیکلت از «آذر» بیان داشت:  من از نيكي كريمي گله زيادي دارم. قرار بود براي اكران اين فيلم از عوامل دعوت شود اما من را دعوت نكردند. حتي نيكي كريمي در پيج اينستاگرامي خود، تيزرهاي اين فيلم را گذاشت اما مربي و بدلكار را معرفي نكرد. حامي مالي اين فيلم شركتي به نام انرژي موتور بود و از آنجايي كه من با اين شركت همكاري مي‌كنم، تمام آموزش‌هاي موتورسواري و بدلكاري بر عهده من بود اما در نهايت نه براي جشنواره از من دعوت شد و نه دستمزدم را پرداخت كردند.

شفیعی درباره اینکه چرا با پیگیری دستمزدش را دریافت نکرد اظهار داشت: به مدير توليد زنگ زدم. آن‌ها گفتند ما هزينه‌ها را پرداخت كرده‌ايم؛ به نيكي كريمي زنگ بزنيد. به او زنگ زدم اما نتوانستم به نتيجه‌اي برسم. همين موضوع سبب شد در يك فيلم سينمايي ديگر بازي كنم كه نقش خودم را در آن فيلم دارم و بدلكار يا مربي شخص ديگري نيستم. تجربه تلخي كه از اين فيلم داشتم، سبب شد تا قيد همكاري با ديگر بازيگران را بزنم و خودم بازي كنم.

وی پیرامون برخوردهای نیکی کریمی اظهار داشت: يك مدت من را در اينستاگرام بلاك كرده بودند و پس از مدتي آنبلاك كردند. هيچ پاسخي به من ندادند اما فكر مي‌كنم از اينكه گفته بودم من بدلكار او هستم ناراحت شده زيرا گفته بود اين موضوع را به هيچ‌كس نگويم. اينكه چرا بايد دروغ بگويم را نمي‌دانم اما تمام جذابيت فيلم «آذر» براي من اين بود كه خودم متولد آذر هستم. اين فيلم در آذر ساخته و در همين ماه نيز اكران شد. به همين دليل من قبول كردم كه به عوامل اين فيلم كمك كنم اما در آخر هيچ نتيجه‌اي براي من نداشت. ضمن اینکه نیکی کریمی از من خواسته بود که به کسی نگویم بدلکار او هستم تا فکر کنند خودش موتورسواری کرده.

بهناز شفیعی خاطرنشان ساخت: پول نمي‌خواهم ولي از نظر حرفه‌اي بايد مرا دعوت مي‌كردند كه در اكران حضور داشته باشم يا به عنوان مربي و بدلكار معرفي مي‌شدم اما اين اتفاق رخ نداد. انتظار داشتم در تبليغاتي كه براي اين فيلم‌ها انجام مي‌شود، نام من را نيز ذكر كنند اما در عمل اين اتفاق رخ نداد.