1

افزایش ۲۰ درصدی قیمت بلیت برای اکران فیلم مجیدی+عکس

سینماژورنال: در حالی اکران تازه ترین فیلم مجید مجیدی با عنوان “محمد رسول ا..(ص)” از چهارشنبه هفته آینده در دو گروه سینمایی ماندانا و آزادی آغاز خواهد شد(اینجا را بخوانید) که پیش فروش بلیتهای این فیلم از امروز 30 مرداد آغاز شده است.

به گزارش سینماژورنال نکته جالب درباره این پیش فروش آن است که قیمت بلیتهای پیش فروش شده برای سینماهای مدرن کوروش و آزادی 20 درصد افزایش یافته است.

قیمت بلیتهای این دو سینما در حالت عادی 8 هزار تومان است ولی برای فیلم “محمد رسول ا..(ص)” این رقم 2 هزار تومان افزایش یافته است و به 10 هزار تومان رسیده است.

کف بلیت به 5 هزار تومان می رسد؟

به نظر می رسد این افزایش قیمت بلیت ناشی از زمان طولانی و نزدیک به 3 ساعته اثر است و بر این اساس قیمت بلیت در دیگر سینماها هم افزایش خواهد یافت.

به این ترتیب در سینماهای درجه 2 قیمت بلیت این فیلم از 4 هزار تومان به 5 هزار تومان خواهد رسید و در سینماهای درجه یک قیمت از 5500 تومان به 6500 تومان می رسد و بالاخره در سینماهای ممتاز هم قیمت بلیت از 6500 تومان به 8 هزار تومان خواهد رسید.

25 سانس در روز اول اکران فقط در دو پردیس

البته که علیرغم این گرانی بلیت اکران فیلم مشکل سانس ندارد و فقط در روز اول اکران در هر دو پردیس آزادی و کوروش دو سالن به فیلم اختصاص یافته است و در آزادی این فیلم 14 سانس در روز اول به نمایش درخواهد آمد. در پردیس کوروش هم در روز اول این فیلم 11 سانس دارد.

باید منتظر ماند و دید این افزایش قیمت بلیت اسباب کاهش مخاطب را موجب خواهد شد یا آن که مخاطبان سینما همچنان با این قیمت بلیت هم به تماشای فیلمها خواهند نشست.

افزایش قیمت بلیت "محمد رسول ا..(ص)"
افزایش قیمت بلیت “محمد رسول ا..(ص)”