1

برای ساخت فیلم انتخاباتی؟⇐افخمی از «هفت» رفت⇔آیا داماد پورمحمدی هم می‌رود؟

سینماروزان: در حالی که بهروز افخمی مجری فصل سوم «هفت» پیشتر از این گفته بود که در صورت فراهم شدن مقدمات تولید فیلم سینمایی اش سعی می کند همچنان با همراهی گروه تولیدش در «هفت» بماند اما حالا مدیر گروه اجتماعی شبکه سوم سیما اعلام کرده که کار تولید فصل سوم «هفت» با حضور افخمی به پایان رسیده است.

به گزارش سینماروزان ناصر کریمان، مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما اعلام کرد: برنامه سینمایی «هفت» تا بعد از انتخابات ریاست جمهوری 96 پخش نخواهد شد و فصل جدید این برنامه پس از برگزاری انتخابات با تیم جدیدی می آید. باتوجه به اتمام قرارداد دومین سال اجرای این برنامه با سازمان صداوسیما، جلساتی با گروه ساخت برنامه «هفت» جهت توافق مجدد برگزار و خواسته های سازمان صداوسیما طرح شد. از سویی آقای افخمی به دنبال ساخت فیلم سینمایی شان بودند. درنهایت تفاهم دوسویه این شد که پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، تیم جدیدی بر سر کار بیاید.

مدیر گروه اجتماعی شبکه سه خاطرنشان کرد: البته آقای افخمی به عنوان کارشناس در زمان مقتضی در سری جدید برنامه «هفت» حضور پیدا خواهند کرد و از نظرات ایشان بهره گیری خواهد شد. ساختار سری جدید این برنامه متعاقبا تعیین و اعلام خواهد شد‌.

حذف انتخاباتی؟

فارغ از آن که حذف افخمی از برنامه «هفت» شاید بخاطر علاقه وی به ساخت فیلم انتخاباتی یکی از کاندیداهای انتخابات96 صورت گرفته این نکته هم حائز اهمیت است که فصل سوم «هفت» از ابتدای تولید حضور یوسف منصوری داماد علی اصغر پورمحمدی معاون وقت و مدیر فعلی شبکه سوم سیما را در تیم تولید به خود دید و شاید برای همین بود که پورمحمدی سعی کرد علیرغم برخی انتقادات جلوی تغییر و تحویل در برنامه را بگیرد.

حالا معلوم نیست با حذف افخمی از «هفت» آیا داماد پورمحمدی هم قید ادامه کار را خواهد زد یا نه؟ ضمن اینکه هنوز مشخص نیست گروهی از کارمندان رسانه های اصولگرا که پیشتر یک رسانه سینمایی متعلق به حوزه هنری را می گرداندند و بعد از حذف از آن رسانه، سروکله شان در «هفت» پیدا شده بود همچنان در این برنامه خواهند ماند یا نه؟