1

قابل توجه هنرمندان⇐افتتاح دفتر رسمی یک برند آلمانی فعال در تولید مواد آرایشی-بهداشتی

سینماژورنال: شرکت آلمانی سیمرایز دفتر رسمی خود را در تهران افتتاح کرد. این شرکت‌ آلمانی که یکی از مهم‌ترین تامین کننده‌های جهانی اسانس‌های آرایشی بهداشتی، طعم‌دهنده‌های خوراکی، دارویی، مواد اولیه پایه آرایشی و مواد اولیه کاربردی است، با افتتاح این دفتر سعی دارد با تولید محصولاتی مختص بازار ایران و منطقه خلیج فارس به گسترش بازار محصولاتش بپردازد.

به گزارش سینماژورنال دکتر برترام، مدیر کل اجرایی شرکت سیمرایز آلمان در جلسه افتتاحیه دفتر ایران توضیح داد که موقعیت جغرافیایی ایران در بین اروپا، کشورهای مشترک‌المنافع و منطقه خلیج فارس از نظر تجاری بسیار حائز اهمیت است و می‌‌تواند در آینده باب همکاری ما را در منطقه آسیا گسترش دهد.

برنامه هایی برای آموزش به نیروهای ایرانی

او با بیان اینکه ایران در سال‌های آینده جزو ۲۰ قدرت بزرگ اقتصادی جهان خواهد شد و از نقدینگی و موقعیت اقتصادی بالایی برخوردار خواهد بود، می‌افزاید: این کشور چهارمین کشور غنی از نظر منابع نفتی و همچنین دارای منابع طبیعی گسترده‌ای است و کارشناسان انتظار دارند تولید ناخالص داخلی ایران به‌زودی دوبرابر شود.

برترام در پاسخ به این پرسش که آیا شرکت سیمرایز برنامه‌ای برای انتقال تکنولوژی به ایران دارد یا نه توضیح داد که ما در زمینه آموزش نیروهایی ایران برنامه‌هایی داریم و طبعا قصد ما ایجاد یک جاده یکطرفه صرف فروش محصولات به ایران نخواهد بود بلکه برنامه‌هایی برای خرید محصولات اولیه از کشاورزان را نیز درنظر گرفته‌ایم که به مرور زمان اجرایی خواهیم کرد.

پتانسیلی بیش از 100 میلیون یورویی در بازار

دفتر رسمی این شرکت «سیمرایز پارسیان» نام دارد که شامل دفتر فروش و لابراتوار کاربردی است. محمد فائقی، مدیرعامل سیمرایز پارسیان درباره فعالیت‌های این شرکت می‌گوید: با توجه به پژوهش‌هایی که در بازار منطقه انجام شده، پیش‌بینی می‌شود پتانسیل این بازار برای محصولات شرکت سیمرایز بیش از ۱۰۰میلیون یور باشد.

سیمرایز از تامین‌کننده‌های جهانی اسانس‌های آرایش بهداشتی، طعم دهنده‌های خوراکی، دارویی و مواد اولیه پایه آرایشی و مواد اولیه و کاربردی در صنایع بهداشتی و غذایی است. شرکت‌های تولید‌کننده عطر، لوازم آرایشی، مواد خوراکی و نوشیدنی از جمله مشتریان محصولات این شرکت هستند.

مدیران این شرکت می‌گویند: فروش این شرکت در سال ۲۰۱۵ بیش از دو و نیم میلیارد یورو بوده و در حال حاضر ۱۲درصد از بازار جهانی را در اختیار دارد سیمرایز بین سه شرکت برتر همتایان خود قرار دارد. مقر اصلی شرکت در کشور آلمان است و بقیه گروه در ۴۰نقطه و در ۳۵ کشور در اروپا، آفریقا، ‌خاورمیانه، آسیا، آمریکا و آمریکای لاتین مشغول به کار هستند.

شرکت سیمرایز پارسیان توانسته نشان GMP روش‌های بهینه یا مطلوب تولید (Good Manufacturing Practice) را از وزارت بهداشت دریافت کند.