1

اعتراف باران کوثری به اختلاف با کارگردان “خشکسالی و دروغ”/به این نتیجه رسیدم که همکاری با این کارگردان نتیجه خوبی نخواهد داشت

سینماژورنال: باران کوثری بازیگر زن سینمای ایران که بنا بود در اقتباس سینمایی “خشکسالی و دروغ” به کارگردانی پدرام علیزاده حاضر شود از بازی در این کار انصراف داد و پگاه آهنگرانی جایگزین وی شد.

به گزارش سینماژورنال این اتفاق در حالی روی داد که برخی منابع دلیل آن را درگیری باران با پروژه “دندون طلا”ی داوود میرباقری دانستند با این حال این بازیگر سینمای ایران به صراحت به اختلاف نظر با کارگردان “خشکسالی و دروغ” اعتراف کرده است.

جدایی ام هیچ ربطی به “دندون طلا” نداشت

باران کوثری با اشاره به اینکه جدایی اش از این پروژه سینمایی هیچ ربطی به “دندون طلا” ندارد به “اعتماد” می گوید: اين خبر كه من به دليل همزماني اين پروژه با پروژه “دندون طلا” انصراف دادم كاملا اشتباه است. دليل انصراف من به هيچ‌وجه همزماني با هيچ پروژه‌اي نبوده است و زماني كه من انصرافم از پروژه “خشكسالي و دروغ” را اعلام كردم، هنوز براي كار آقاي ميرباقري قرارداد نبسته بودم.

من یک ماه قبل انصراف دادم

وی ادامه می دهد: من نزديك به يك ماه قبل از اين پروژه انصراف دادم اما آنها به دلايلي ترجيح دادند كه آن را اعلام نكنند.

به این نتیجه رسیدم که همکاری با این کارگردان نتیجه خوبی نخواهد داشت

كوثري با اعلام اينكه علت كناره‌گيري‌اش اختلاف نظر شديد با پدرام عليزاده، كارگردان اين فيلم بوده است، افزود: در نهايت من به اين نتيجه رسيدم كه اين همكاري نتيجه خوبي نخواهد داد. هرچند از ابتدا هم دليل حضور من در اين فيلم، متن و آقاي يعقوبي بودند.

نقشم در این کار را دوست دارم اما…

به گزارش سینماژورنال این بازیگر تاکید می کند: از نظر من هنوز هم استاد يعقوبي و خانم كيخايي از بزرگان اين عرصه هستند و دوست دارم كه با آنها كار كنم. من اين نقش را بارها اجرا كرده‌ام و هنوز هم دوست دارم آن را بازي كنم. اما سينما فضا و اقتضائات ديگري دارد و من ترجيح مي‌دهم در سينما با شرايط ديگري كار كنم. 

ای کاش این فیلم در شرایط دیگری ساخته می شد

به گفته او فيلمنامه يعقوبي بسيار درخشان است و آرزو مي‌كند كاش اين فيلم در شرايط ديگري ساخته مي‌شد.