1

اعتراض شهرام ناظری به ممیزی آنلاین ساز !!

سینماروزان/امیرحسین اشرفی: شهرام ناظری به‌تازگی کنسرت آنلاین «آوای دوست» را در تالار وحدت اجرا کرد و این اجرا که بعد از یک سال و نیم دوری او از ایران برگزار شد با حاشیه‌های بسیار زیادی همراه بود.

به گزارش سینماروزان و به نقل از خبرگزاری پانا  ممیزی ساز و حذف برخی قطعات در این کنسرت آنلاین با اعتراض ناظری مواجه شده و  وی می‌گوید که اگر می‌دانست سازها را قرار است از نمای دور نشان بدهند، بدون شک با این مسئله به‌صورت جدی مخالفت می‌کرد.

ماجرای اجرانشدن چند ترانه از شهرام ناظری و نمایش ندادن ابزارآلات موسیقی حواشی فراوانی داشت. برخی تغییرات اعمال شده را به سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا) نسبت می‌دهند و برخی معاونت فضای مجازی صداوسیما را به‌عنوان متولی برگزاری این کنسرت بیان می‌کنند.

شهرام ناظری در گفت‌وگو با پانا با اشاره به حاشیه‌هایی که در کنسرت آنلاین اش اتفاق افتاده بود، گفت: این موضوع تازه‌ای نیست و همیشه کنسرت‌های من با مشکلات حاشیه‌هایی همراه بوده و در این اجرا نیز اتفاق‌هایی پیش آمد که من اطلاعی از آن نداشتم.

وی با اشاره به نمایش سازها در پلتفرم نمایش‌دهنده عنوان کرد: سازهای موسیقی در پلتفرمی که کنسرت پخش می‌شد، نشان داده شده بود اما از دور بود. البته خوشبختانه مانند تلویزیون نبود که سازها در پشت گل و گیاه پنهان شوند و مخاطب متوجه نشود اما همین از دور نشان دادن سازها در کنسرتی که اجرا کردم بازهم برای من بسیار ناراحت‌کننده بود و انتظار این اتفاق را نداشتم.

شهرام ناظری درباره تجربه برگزاری کنسرت آنلاین خود در ایران، گفت: بسیار خرسند و دلگرم شدم که کنسرت آنلاین جمعه‌شب مورد لطف و محبت مردم فرهنگ دوست ایران قرار گرفت. به هر صورت این برنامه اولین تجربه کنسرت آنلاین برای اینجانب بود و خالی از برخی مشکلات نبوده است و بنده اگر می‌دانستم سازها را قرار است از نمای دور نشان بدهند، بدون شک با این مسئله و انجام آن به‌صورت جدی مخالفت می‌کردم.

ناظری تاکید کرد: عملکرد اینجانب در این سال‌ها به‌وضوح نشان می‌دهد که به دلیل همین نقطه‌نظرها و اختلاف‌سلیقه‌ها که با صداوسیما داشته‌ام و اینکه در تلویزیون سازها را پشت اجسام مختلف پنهان می‌کنند، در این دهه‌ها هیچ‌گونه همکاری با رادیو و تلویزیون نداشته‌ام و حتی حق‌وحقوق طبیعی خودم را از صداوسیما دریافت نکرده‌ام و ابدا این انتظار را نداشتم که در کنسرت آنلاین هم، چنین روندی ادامه یابد.

ناظری در ادامه اظهار امیدواری کرد: ای کاش این برنامه تجربه‌ای باشد برای رفع مشکلات کنسرت‌های آنلاین بعدی که اهل موسیقی در پیش دارند.

شهرام ناظری+ممیزی ساز
شهرام ناظری+ممیزی ساز