1

اظهارنظر مجری “رادیوهفت” درباره اولین فیلم نرگس آبیار

سینماژورنال: نخستین فیلم سینمایی نرگس آبیار با عنوان “اشیاء در آینه” هرچند به صورت محدود در گروه سینمایی هنروتجربه روی پرده است اما اقبال عمومی مخاطبان نسبت به آن نسبتا قابل توجه بوده است.

به گزارش سینماژورنال منصور ضابطیان مجری و برنامه ساز سالهای اخیر و روزنامه نگار سالیان قبل از جمله هنرمندانی است که در نشست رونمایی “اشیاء…” به تماشای آن نشست.

ضابطیان با اشاره به اینکه این فیلم را اثر قابل قبولی می داند درباره آن می گوید: “اشیاء در آینه” فیلم شریف و جذابی است و توصیه می کنم مخاطبانی که به دنبال یک اثر سینمایی متفاوت و واقع گرایانه هستند آن را ببینند.

مجری برنامه “رادیوهفت” ادامه می دهد: البته که “اشیاء…” فیلم اول نرگس آبیار است و طبیعی است که باید با استانداردهای فیلم اولیها سنجیده شود.

منصور ضابطیان می افزاید: این کاملا منطقی است که فیلم دوم این کارگردان یعنی “شیار143” فیلم پخته تری باشد اما “اشیاء…” هم در حد و اندازه های خودش فیلم خوبی است.

ضابطیان با بیان اینکه در روال منطقی اکران ابتدا باید فیلم اول اکران شود و سپس فیلم دوم بیان می دارد: بهتر بود فیلم اولشان همان زمان ساخت اکران شود و سپس فیلم دوم روی پرده برود تا روال سنجش مخاطب هم درستتر رقم بخورد با این حال “اشیاء…” در همین حال هم فیلمی است که مخاطب را به خود جلب می کند.

نمایش در چهار سینمای تهران و دو سینمای شهرستان

“اشیاء در آینه” همزمان با پردیسهای کوروش، در سینما فرهنگ، خانه هنرمندان و موزه سینما و البته پردیس هویزه مشهد و سینما سوره اصفهان هم روی پرده رفته است.

این فیلم که از هنرمندی گلاره عباسی، حسام بیگدلو، امیر غفارمنش، مهران رجبی، گیتی معینی و رامسین کبریتی سود می برد داستان زندگی زنی به نام لیلا را بیان می کند که حادثه ای ساده او را با اتفاقات متعددی روبرو می کند.

تهیه کنندگی فیلم را ابوذر پورمحمدی و محمدحسین قاسمی برعهده داشته اند.