1

اظهارنظر صریح آقازاده آهنگران⇐ به‌نام اباعبدا..(ع) مردم‌آزاری نکنید!!+عکس

سینماروزان: محمدعلی آهنگران فرزند صادق آهنگران مداح اهل بیت است.

به گزارش سینماروزان محمدعلی آهنگران که دانش آموخته فقه و حقوق و روحانی است اغلب کوشیده در متون اجتماعی خود نقدهایی که درباره رفتارهای ناپسند اجتماعی وجود دارد را به صراحت بیان کند.

همزمان با محرم 95 نیز آقازاده آهنگران با انتشار تصویری از سدّمعبری که به واسطه راه اندازی دسته های سوگواری ایجاد شده است به انتقاد از چنین رویه ای پرداخته است.

متن مطلب اجتماعی محمدعلی آهنگران را بخوانید:

لا طاعه لمخلوق في معصيه الخالق

قبل از گفتن هر چیز به وحدانیت خدا و نبوت حضرت مصطفی و امامت دوازده نور مقدس علیهم السلام و عدل و معاد شهادت میدهم تا کسی مرا به کفر گویی متهم نکند چرا که پارسال حرفی زدم که عده ای مرا تکفیر کرده بعضی آنفالو و بلاک نموده و برخی قهر طولانی مدت کردند به این دلیل که چرا دسته جات و هیئات عزاداری را زیر سوال می برم اما من به عنوان یک طلبه وظیفه دارم حرف حق را بزنم و کاری به هورا کشیدنها و یا لعن و نفرین ها نداشته باشم  رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم می فرماید لا طاعه لمخلوق في معصيه الخالق.

سدّمعبر گناه است و بدتر اینکه سدّمعبر به نام اباعبدالله باشد

راه بندان حرام است؛ سد معبر گناه است و بدتر آنكه اين راه بندان و سد معبر به نام اباعبدالله صورت پذيرد. برگزاري هياتي كه رفت و آمد عمومي را مختل نمايد ، تكيه اي كه ترافيك شهر را آشفته نمايد و دسته سينه زني يا زنجير زني كه تردد مردم را با مشكل مواجه كند و آنها را به زحمت بياندازد نزد امام حسين هيچ ارزشي ندارد.

مبادا به خاطر انجام یک مستحب مرتکب گناه شویم

من کسی هستم که تمام کودکی و نوجوانی و جوانی ام را در مجالس مذهبی و دسته و هیات سپری کرده ام؛ اما از من طلبه بشنوید که با صدای بلند فریاد می زنم اگر بيماري بخاطر دير رسيدن به بيمارستان يا سرو صداي بي موقع دسته هاي عزاداري بدحال تر شود معصيت به خطر افتادن سلامتي او بر گردن كساني است كه به نام سيد الشهداء ظلم نموده و راه بندان كرده و يا سر و صدا راه انداخته اند. مبادا بخاطر انجام یک عمل مستحب مرتکب گناهان بزرگ شویم.

مخالف ظلم و مردم آزاری به نام سیدالشهداییم

  اگر خودروي عزادار عزيزي بدجا پارك شده باشد لحظه لحظه نشستن او در جلسه عزاداري سيئه و گناه است. اگر کسی به هوای نوشیدن چای نذری خیابان را ببندد و مانع تردد مردم شود هیچ برکت و نورانیتی در آن شربت و چای نیست. وظيفه مأموران عزيز نیروی انتظامی آن است كه دسته هاي اقامه عزا و هياهتهايی که به خیابان می آیند یا در فضای عمومی تکیه می زنند را به نحوي مديريت كنند تا مايه آزار و اذيت مردم نگردد. کسی مخالف دسته عزاداری و تکیه و هیات نیست بلکه ما مخالف ظلم و مردم آزاری به نام سیدالشهداییم. سپاه كوفه بنام ابن زياد راه بر امام حسين بستند و كسي كه به نام امام حسين راه مردم را ببندد از لشگريان عمر سعد گناهكار تر است.

مطلب اجتماعی محمدعلی آهنگران
مطلب اجتماعی محمدعلی آهنگران