1

کارگردان برملاکننده پولشویی در گاوداری⇐ “کشتارگاه” اکران آنلاین شده ولی تلویزیون به‌دلایل “اقتصادی”، تیزرهایش را پخش نمی‌کند!

سینماروزان: یکی از تازه ترین آثاری که به چرخه اکران آنلاین پیوسته “کشتارگاه” است که در ساختاری جمع و جور ولی دیدنی تصاویری ملموس از پشت پرده پولشویی و سوداگری ارز ارائه میدهد.

“کشتارگاه” از آن دست آثاری است که اگر درست معرفی شود قطعا مخاطبانش افزایش خواهد یافت با این حال تاکنون تلویزیون به این فیلم تیزر نداده!!

عباس امینی کارگردان “کشتارگاه” با اشاره به این وضعیت به مهر گفت: ما تلاش می‌کنیم که تبلیغات تلویزیونی هم داشته باشیم ولی تلویزیون کم خطوط قرمز ندارد. از همین رو عملاً تا این لحظه موفق نشدیم با آن‌ها به نتیجه برسیم و تیزرهایمان پخش نمیشود!

این کارگردان ادامه داد: ما متوجه درگیری‌های تلویزیون با سینما نمی‌شویم، اما می‌دانم که تلویزیون در صورتی حاضر به پخش تیزرهای تبلیغاتی می‌شود که فیلم‌ها روی پلتفرم آن‌ها هم به نمایش دربیاید.

امینی با انتقاد از عدم حمایت تلویزیون افزود: گویا همه در حال ایجاد سد برای یکدیگر هستند و اتفاق فرهنگی رخ نمی‌دهد. به نظر می‌رسد دلایل اقتصادی ارجح است و اگر  برایشان نفع اقتصادی داشته باشد به فیلم‌ها کمک می‌کنند و تیزر پخش میکنند در غیر این صورت اقدام به این امر نمی‌کنند!

عباس امینی در پشت صحنه "کشتارگاه"
عباس امینی در پشت صحنه “کشتارگاه”