1

اظهارات #محمدرضا_منصوری تهیه‌کننده کمدی شیشلیک درباره وضعیت این فیلم⇐باید درباره #شیشلیک گفتگو کنیم ولی نه در فضای مجازی!/اردیبهشت ماه که با حبیب ایل‌بیگی صحبت کردیم، قرار شد یک روز #شنبه با هم بنشینیم و در مورد اصلاحات جدید صحبت کنیم!/هنوز آن شنبه فرا نرسیده!/آيا باید برويم سراغ اکران در خارج یا سراغ  اکران آنلاین؟

سینماروزان: می‌دانید دلخوری از کجا به‌وجود می‌آید؟ ریشه این دلخوری بی‌توجهی است. در این دو ماه ما هیچ جلسه‌ای با معاون نظارت برای حل مشکل فیلم شیشلیک نداشته‌ایم.

#محمدرضا_منصوری تهیه‌کننده فیلم شیشلیک با بیان مطلب فوق به خبرگزاری مهر گفت:  از آخرین باری که با آقای حبیب ایل‌بیگی معاون ارزشیابی و نظارت درباره این فیلم شیشلیک صحبت کردیم، بالغ بر دو ماه می‌گذرد. اردیبهشت ماه که با آقای حبیب ایل‌بیگی-معاون نظارت- صحبت کردیم، قرار شد یک روز شنبه با هم بنشینیم و در مورد اصلاحات جدید صحبت کنیم، اما این دوستان حتی نمی‌خواهند با ما رو به رو شوند و هنوز شنبه موردنظر فرانرسیده! ما چگونه باید درخواست جلسه بدهیم؟ راه ارتباطی ما تلفن است که دوستان حتی پاسخگوی تماس‌های ما نیستند.

منصوری ادامه داد: ما اساساً برای این فیلم شیشلیک پروانه نمایشی داریم که در آن مجاز به نمایش فیلم در ایران، خارج از ایران و به صورت آنلاین شده‌ایم؛ آیا خوب است که ما برویم سراغ گزینه اکران فیلم در خارج از کشور؟ آیا باید سراغ گزینه اکران آنلاین برویم؟ ما که تقابلی نداریم. فیلمی ساخته شده که برای آن سرمایه‌ای هم صرف شده است، امروز نیاز به این فیلم در جامعه هم وجود دارد، چرا نباید مسئله آن را حل کنیم؟

منصوری تأکید کرد: به‌عنوان تهیه‌کننده فیلم این حق را دارم که از تمام ظرفیت‌های قانونی خود برای نجات این فیلم استفاده کنم اما معتقدم باید درباره آن گفتگو کنیم.  بدترین اتفاق برای صاحبان یک اثر در مرحله توزیع آن، بلاتکلیفی است. فیلم ما پروانه نمایش دارد و تا به امروز هم به‌صورت کاملاً قانونی عمل کرده‌ایم، حرف‌هایی هم داریم که معتقدیم باید در اتاق‌های دربسته با مدیران مطرح کنیم و جای این حرف‌ها فضای مجازی نیست.

روایت محمدرضا منصوری تهیه کننده فیلم شیشلیک از تلاش برای اکران این فیلم
روایت محمدرضا منصوری تهیه کننده فیلم شیشلیک از تلاش برای اکران این فیلم