1

اظهارات قابل تامل تهیه‌کننده “خوب بد جلف۲”⇐با تعطیلی دامنه‌دار سینماها به‌خاطر کرونا، سال سختی در انتظار سینماست!/در این اوضاع کرونایی، افزایش قیمت بلیت سینماها هیچ کمکی به هیچ کس نخواهد کرد!/مدیران سینما از همین حالا رایزنی کنند تا به‌هنگام بازگشایی مجدد سینماها، هم تلویزیون و هم شهرداری، تبلیغات رایگان دراختیار همه فیلمها قرار دهند

سینماروزان: تعطیلی سینماهای کشور به‌خاطر شیوع کرونا به دومین ماه خود وارد شده و هیچ بعید نیست که با ادامه شیوع کرونا در کشور این تعطیلی به فصل تابستان هم برسد.

در این شرایط هنوز هیچ برنامه پیشروی مشهودی برای جبران ضرر و زیان کرونایی سینماداران، صاحبان آثار و دفاتر پخش از سوی مدیران بالادستی اتخاذ نشده و انگاری همه منتظرند بلکه از غیب دستی برسد…

محسن چگینی تهیه‌کننده‌ای که مدتی کوتاه پیش از تعطیلی کرونایی سینماها کمدی “خوب بد جلف۲” را روی پرده فرستاد با اشاره به تعطیلی دامنه‌دار سینماها به‌خاطر کرونا به “ایرناپلاس” گفت: قطعاً تا عید فطر سینماها باز نخواهند شد و فرصت سه ماه اکران از دست رفته است. به دنبال آن نیز ترافیک فیلم‌های اکران نشده زیاد خواهد شد و سال سختی را برای سینماها در پیش خواهیم داشت.

چگینی با اعلام مخالفت با افزایش بهای بلیت در سال جدید تاکید کرد: شرایط اقتصادی همه افراد جامعه به‌نوعی از این وضعیت کرونایی متضرر شده است و در این شرایط اضافه کردن قیمت بلیت سینما هیچ کمکی به سینما نمی‌کند. در واقع این اتفاق تنها منجر به حذف سینما از سبد فرهنگی خانواده‌ها می‌شود و دستاورد دیگری ندارد.

تهیه‌کننده “خوب بد جلف۲” خاطرنشان ساخت: مدیران سینما نه‌تنها نباید به‌دنبال افرایش قیمت بلیت باشند بلکه باید از همین حالا با رایزنی با صداوسیما و شهرداری به توافق برسند تا به‌هنگام بازگشایی سینماها، تلویزیون، تیزرهای سینمایی را به‌وفور و به‌صورت رایگان پخش کنند و شهرداری، تبلیغات محیطی را به تمام فیلم‌ها به‌صورت رایگان اختصاص دهد بلکه اندکی از ضرر سینما پوشش داده شود.