1

اظهارات تازه مجید مجیدی که چند ماه قبل برخی رسانه‌ها را تحت تعقیب قضایی قرار داده بود⇐رسانه‌ها عضو خانواده سینمای ایران هستند!

سینماروزان: مجید مجیدی که تازه‌ترین فیلمش «پشت ابرها» برخلاف دستورالعمل قبلی شورای صنفی نمایش به جای 25 بهمن از سوم اسفند روی پرده خواهد رفت تا بتواند در نوروز97 هم روی پرده باشد در مراسم اکران خصوصی این فیلم سخنانی سمپاتیک درباره اهالی رسانه گفت.

مجید مجیدی با تشکر از رسانه‌ها بیان داشت: رسانه‌ها همیشه از سینمای ایران حمایت می‌کنند و من رسانه‌های سینمایی را جدا از سینما نمی‌دانم. آنها عضو خانواده سینمای ایران هستند.

سخنان مجیدی درباره رسانه ها بیش از هر چیز  ذهن را به سمت پیگیری های قضایی می برد که ایشان چند ماه پیش از برخی رسانه ها داشت.

شرایط اکران ویژه و منحصربفرد «محمد رسول الله(ص)» از تخصیص دو سرگروه سینمایی به این فیلم تا زمان طولانی اکران اسباب انتقاد بسیاری از سینماگران و رسانه های مستقل را نسبت به مجیدی فراهم کرده بود.

مدتی بعد از اکران بود که هم مجید مجیدی و هم شرکت پخش فیلمش نورتابان برخی رسانه‌های سینمایی را تحت تعقیب قضایی قرار دادند.

هرچند در نهایت آن پیگیریها به جایی نرسید و رسانه‌های موردنظر تبرئه شدند اما اینکه همان مجیدی حالا از رسانه‌ها تشکر می‌کند و آنها را جزیی از سینما می‌داند اسباب امیدواری ایجاد می‌کند نسبت به آن که تجربه پیگیری قضایی و در نهایت تبرئه رسانه‌ها باب جدیدی را در سلوک این کارگردان گشوده است.