1

اظهارات بهاره رهنما در اکران مردمی پررونق “پیشی میشی”⇐نقشها را در باندهای خصوصی تقسیم می‌کنند!/ امثال من که اهل باند‌بازی نیستیم، مجبوریم به کم‌کاری!!/ تمیزترین سینما، سینمای کودک مخاطب‌پسندی است که هنوز باندبازی بدان راه نیافته!

سینماروزان: درباره باند و باندبازی در سینما و تلویزیون فراوان شنیده‌ایم و البته که این باندبازی متاثر است از باندبازی بزرگتری که تقریبا کل صنوف مملکتی را دربرگرفته است.

به گزارش سینماروزان بهاره رهنما بازیگر در اکران مردمی پررونق کمدی-خانوادگی “پیشی میشی” در پردیس کوروش گفت: با جرات می‌گویم که نقشهای فیلمها و سریالها، در باندبازی های خصوصی رد و بدل و تقسیم می شود و امثال من که اهل باند بازی نیستیم، معمولا کم کار می‌کنیم و مجبوریم که کم‌کار باشیم.

این بازیگر ادامه داد: امروز تمیزترین سینما، سینمای کودک مخاطب‌پسندی است که هنوز باندبازی بدان راه نیافته چون همچنان سینمایی است که مخاطب دارد و با اقبال کودکان و خانواده‌هاست که امتداد حیات می‌دهد و نه با دستور و سفارش.

بهاره رهنما که نقشی طنازانه در “پیشی میشی” ایفا کرده تاکید کرد: خوشحالم که فیلم کودک مخاطب‌پسند و خانواده‌محوری مثل “پیشی میشی” را کار کردم به این امید که لبخندی بنشاند بر لبان مخاطبانی که این روزها خیلی در مهجوریتند.

رهنما افزود: در دوران کرونا، کودکان بیشتر از سایر گروه‌ها تحت فشار هستند و بیشتر در معرض خطر قرار دارند و ارتباطات و آزادی ندارند، در حالی که کودک در راهی است که احساس کودکی می‌کند، لذا باید بیشتر به کودکان توجه کنیم و با محصولات سینمایی مخاطب‌پسند، کودکان را خوشحال کنیم.