1

اشتباه پزشکان، به فلج شدن بازیگر “ستایش” منجر شد!+عکس

سینماژورنال: در حالی که در ماههای اخیر مدام از کم کاری پزشکان داخلی سخن گفته شده حالا یک بازیگر سینما از اشتباه مهلک پزشکان بیمارستانی در آلمان گفته که به فلج شدن دستهای وی انجامیده است.

به گزارش سینماژورنال شهاب عسکری بازيگر فيلم “دست‌هاي آلوده”گفت: متاسفانه به دليل اشتباه پزشکان آلمانی مدت‌ها فلج شدم و در حال حاضر خانه نشين هستم.

صدای عذاب آور مغز سرم

این بازيگر و دوبلور پيشکسوت با اشاره به وضعيت جسماني خود به “ميزان” گفت: چند سال پيش صدايي در سرم من را به شدت اذيت مي کرد که پزشکان براي رسيدن به دليل آن آزمايش و عکس هايي را نوشتند. بعد از بررسي‌هاي بسيار متوجه گرفتگی‌های رگ در قسمت چپ و راست سر من شدند و در نهايت بايستي تحت عمل جراحي قرار مي‌گرفتم.

عفونت رگ به فلج نخاعی منجر شد

عسکري که آخرین تجربه بازیگریش سریال “ستایش” بود تصريح کرد: به دليل نداشتن توان مالي و با توجه به اين مطلب که من 31سال است که مقيم آلمان هستم و در آنجا بيمه بودم به اين کشور رفتم و تحت عمل جراحي قرار گرفتم.

اين بازيگر ادامه داد: متاسفانه رگي که مورد عمل جراحي قرار گرفته بود بعد از جراحي عفونت کرد و نزديک به 90درصد از ناحيه نخاع فلج شدم و مشکلات زيادي پيدا کردم.

خانه نشین شده ام

دوبلور کاراکتر “گالیور” در انیمیشنی به همین نام اظهار داشت: بعد از آمدن به ايران و صرف هزينه هاي درماني بسيار دوباره به آلمان برگشته و با درمان هاي متفاوت توانستم 80درصد از فلجي خود را برطرف کنم.

بازیگر فیلمهایی مانند “تفنگ شکسته” و “آقای رییس جمهور” افزود: پیش از عيد به ايران آمدم و در آثار بسياري گويندگي کردم ولي براي بازي در فيلم سينمايي هنوز دعوت نشده‌ام و در حال حاضر خانه نشين شده‌ام.

شهاب عسکری
شهاب عسکری