1

اسکی‌بازی ویشکا آسایش و پسرش برای کمک به معلولان حرکتی+عکس

سینماژورنال: ویشکا آسایش بازیگر زن سینما و تلویزیون که یک کمدی به نام “نهنگ عنبر” را آماده اکران دارد از جمله چهره هایی است که حضوری فعالی در حیطه های ورزشی دارد.

به گزارش سینماژورنال وی در که ماههای گذشته بواسطه کوهنوردی در کانون توجه قرار گرفته بود اخیرا به کمپین اسکی بازانی پیوسته که به دنبال کمک به معلولان حرکتی هستند.

آسایش به موسسه خیریه ای ملحق شده که قرار است با برگزاری مسابقات اسکی آلپاین به معلولانی کمک کند که حتی برای رفع نیازهای اولیه شان هم دچار مشکلند.

مربی پسرم تماس گرفت برای اجازه فرزند و من نیز به گروه پیوستم

جالب اینجاست که بازیگر “ورود آقایان ممنوع” بواسطه فرزند پسرش با این موسسه آشنا شده است. آسایش در این باره به “هفت صبح” می گوید: از طریق کلاس اسکی پسرم با این خیریه آشنا شدم. مربی اش زنگ زد که اجازه “گیو” را برای شرکت در مسابقه ای خیریه بگیرد و وقتی درباره اهداف مسابقه صحبت شد گفتم من هم می خواهم شرکت کنم.

ویشکا آسایش
ویشکا آسایش در کنار فرزندش

این طوری هم ورزش می کنیم و هم کار خیر

به گزارش سینماژورنال آسایش ادامه می دهد: فکر می کنم این طوری هم آدم ورزش می کند و هم در کار خیر شرکت می کند. اگر واقعا قصدمان کمک به نیازمندان باشد این کار خیلی هم خوب است.

باید آدمهایی را پیدا کنیم که تحت پوشش هیچ موسسه خیریه ای نیستند

آسایش البته اصرار دارد که باید به نیازمندانی کمک کرد که دیده نمیشوند. وی گوید: باید برویم جاهایی را پیدا کنیم که واقعا ناشناخته باشند. افرادی که تحت پوشش هیچ خیریه ای نباشند. مراکز شناخته شده در کانون توجه هستند. باید بگردیم آدمهایی را پیدا کنیم که تحت پوشش هیچ موسسه خیریه ای نیستند.