1

اسحاق خانزادی: تمام سهم ما از جشنواره سی‌و‌سوم دو بلیت برای سینمایی در حسن‌آباد بود!

سینماژورنال: اسحاق خانزادی صدابردار و صداگذار پیشکسوت ایرانی بعد از صدابرداری “آتش بس2” هیچ کار دیگری را انجام نداد و برای همین در جشنواره سی و سوم هم فیلم نداشت.

خانزادی درباره این کم کاری به سینماژورنال گفت: پیشنهاد بود و برای سه مورد هم قرارداد منعقد شد اما همین که به نزدیکی فیلمبرداری رسیدیم به دلایل مختلف کار معلق شد.

خانزادی ادامه داد: درباره یکی از پروژه ها این بدقولی بازیگر اصلی و همراهی اش با یک فیلم دیگر بود که باعث توقف تولید شد و درباره دو کار دیگر هم این مشکلات مالی بود که باعث معوق ماندن کار شد.

خانه سینما برایمان دو بلیت فرستاد برای سینمایی در آن سر شهر

خانزادی که سابقه همکاری با اغلب کارگردانان تراز اول ایرانی از مسعود کیمیایی تا حمید نعمت ا.. را در کارنامه دارد درباره نگاهش به آثار جشنواره سی و سوم فیلم فجر به سینماژورنال گفت: خوشبختانه یا متاسفانه هیچ کس ما را به جشنواره دعوت نکرده بود که برویم فیلم ببینیم. تنها سهم ما از جشنواره دو بلیتی بود که خانه سینما برای ما فرستاده بود؛ دو بلیت برای سینمایی در حسن آباد که طبیعی است به لحاظ مسافت آن قدر دور بود که اصلا به سینما نرفتم.

وی درباره اینکه برای کدام سینما به او بلیت داده اند اظهار داشت: نمی دانم کجا بود. حداقلش این بود که باید بلیت سینمایی در مرکز شهر را می دادند اما بلیتی به ما دادند برای سینمایی در آن سر شهر و آن هم برای ساعت 10 شب بود که طبیعتا به دردم نخورد.

برای حضور در کاخ جشنواره هم کسی از ما دعوت به عمل نیاورد

اسحاق خانزادی با اشاره به اینکه به مانند برخی از هنرمندان کارت حضور در کاخ جشنواره هم برایش صادر نشده به سینماژورنال گفت: برای حضور در کاخ جشنواره هم کسی از ما دعوت به عمل نیاورد. سال قبل احتمالا چون “متروپل” را در جشنواره داشتم برای حضور در کاخ جشنواره مشکلی نداشتم اما امسال هیچ دعوتی از ما صورت نگرفت.

حداقل به هنرمندان پیشکسوت احترام بیشتری بگذاریم

به گزارش سینماژورنال اگر خانزادی یک هنرمند جوان بود این بی توجهی به او شاید کمتر به چشم می آمد اما در شرایطی که کاخ جشنواره امسال پر بود از چهره هایی غیرمرتبط با سینما و رسانه اینکه جایی برای حضور پیشکسوتان در کاخ درنظر گرفته نشده بود مایه تعجب دارد.

اینکه خانزادی می گوید بلیت سینمایی در حسن آباد به او تعلق گرفته احتمالا منظور بلیتهای پردیس سینمایی چارسو است که امسال افتتاح شده بود و شاید به دلیل ناآشنایی مخاطبان با این پردیس، مشتری چندانی نداشته و برای همین بخشی از بلیتهای آن در نهادهایی چون خانه سینما توزیع شده است.