1

استاندار خراسان رضوی مدعی شد⇐آقایان علم‌الهدی و رییسی در حوزه‌هایی همچون «کنسرت» هیچ دخالتی نداشته و ندارند

سینماروزان: ممانعت از برگزاری برخی کنسرتهای موسیقی در استان خراسان به یکی از مسائل کلیدی حوزه فرهنگ و هنر دولت اعتدال بدل شده و اغلب نیز از نقش ابراهیم رییسی رقیب انتخاباتی حسن روحانی در انتخابات96 به عنوان عنصری تأثیرگذار در این مسأله سخن گفته‌اند.

به گزارش سینماروزان علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی در آخرین گفت‌وگوی خود با خبرنگاران درباره مسائل مختلف استان در 5 سال گذشته با بیان اینکه تاکنون نماینده ولی‌فقیه در استان حتی یک بار راجع به یک انتصاب دخالت نکردند، تصریح کرد: بر خلاف تصور برخی به دلیل خطبه‌های نمازجمعه، ایشان در مسائل اجرایی هیچگونه دخالتی نکرده و نمی‌کنند. حتی در موضوع کنسرت نیز ما در شورای فرهنگ عمومی به این نتیجه رسیدیم که مجموعه‌ای را ایجاد کنیم که به یک دستورالعمل برسند. 

استاندار خراسان رضوی گفت: آقای علم‌الهدی و آقای رئیسی واقعا در این حوزه‌ها دخالتی نداشته و ندارند و ما روابط خوبی با آنها داریم، البته بدین معنا نیست که آنها تأییدکننده یا مخالف دولت هستند اما ارتباط ما در استان روابط خوب و نزدیکی بوده و سعی کردیم تا از ظرفیت‌های آن دو جایگاه به نفع مردم استان استفاده کنیم و تعامل خوبی هم داشتند. ما با آقای رئیسی و آقای علم‌الهدی مشکلی نداریم.