1

استارت فعالیت دوباره سینماهای باغ کتاب؟/قائم‌مقام باغ کتاب توضیح داد

سینماروزان: سینماهای پردیس باغ کتاب همزمان با شیوع کرونا گرفتار تعطیلی شدند ولی بعد از پایان پاندمی باز نشدند و نزدیک چهار سال است که سالن‌های سینمای باغ کتاب در حال خاک خوردن هستند. برخی شنیده ها دلیل این امر را اختلاف پیمانکار سینماها و شهرداری می‌دانستند.

اخیرا سالن روباز باغ کتاب باز شده و حتی تابستان امسال اکران‌های مردمی همچون اکران سریال دیو و ماه پیشونی را برگزار کرد و یکی از سالن‌های سینما نیز به مدار بازگشته.

مجید صادقیان قائم مقام باغ کتاب به خبرگزاری تسنیم گفت: سینمای روباز باغ کتاب با ۶۰۰ صندلی راه افتاده و به ظرفیت اکران سینماهای کشور اضافه شده است، هم‌چنین یکی از سالن‌های سینما نیز با ۱۴۰ صندلی به مجموع سینماهای تهران اضافه شده است‌.

استارت فعالیت دوباره سینماهای باغ کتاب؟/قائم‌مقام باغ کتاب توضیح داد
استارت فعالیت دوباره سینماهای باغ کتاب؟/قائم‌مقام باغ کتاب توضیح داد

صادقیان در پاسخ به این پرسش که سایر سالن‌های باغ کتاب چه زمانی آماده بهره‌برداری مجدد هستند‌، گفت:‌ در مورد سایر سالن‌‌ها شهرداری با سرمایه‌گذار و بهره‌بردار‌ها درگیر مشکلات حقوقی است و در حال پیگیری هستیم که در آینده نزدیک آماده اکران شده و به مدار اکران بازخواهند گشت.

گفتنی اینکه پردیس سینمایی باغ کتاب پردیس سینمایی باغ کتاب با ۹ سالن سینما با ظرفیت‌ ۱۱۶۴ صندلی در بهمن ۹۶ و مقارن جشنواره فجر۳۶ افتتاح شد ولی فقط حدود دو سال فعالیت داشت و ابتدا به خاطر کرونا و بعد به خاطر مشکلات بهره‌بردار تعطیل شد. حالا با راه اندازی سالن روباز و یک سالن ۱۴۰نفره، شاید استارت بازگشایی مجدد آن خورده…