1

از متن حکم ایوبی برای رضاداد چنین برمی‌آید⇐جشنواره‌های کودک و نوجوان یکی شدند

سینماروزان: همان طور که قبلتر پیش بینی شده بود(اینجا را بخوانید) علیرضا رضاداد که بعد از جدایی بین الملل از فجر از دبیری این جشنواره حذف شده بود با حکم رییس سازمان سینمایی به عنوان دبیر جشنواره کودک منصوب شد.

به گزارش سینماروزان نکته اصلی انتصاب رضاداد آن است که در متن حکم انتصاب، رییس سازمان سینمایی، وی را به عنوان “دبیر سی اُمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان” معرفی کرده است در حالی که پیش از این و با روی کار آمدن دولت یازدهم جشنواره های کودک و نوجوان از یکدیگر تفکیک شده بودند و بنا بود هر کدام جداگانه برگزار شوند.

در حالی که پیشتر وزیر ارشاد هم از احتمال یکی شدن این دو جشنواره خبر داده بود.(اینجا را بخوانید) باید منتظر ماند و دید این نکته برآمده از یک اشتباه نگارشی حین صدور حکم انتصاب است یا آن که در یک بازگشت به عقب جشنواره های کودک و نوجوان مجددا یک کاسه شده اند؟

متن حکم ایوبی برای رضاداد را بخوانید:

نظر به سوابق ارزشمندتان به موجب این حکم به سمت «دبیرسی امین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان » منصوب می شوید. جشنواره بین المللی فیلم کودک ونوجوان  در شهر اصفهان فرصت مناسبی است برای هم اندیشی به منظور ارتقاء جایگاه سینمای کودک ونوجوان که با تلاش بزرگان و دلسوزان سینما در شورای سیاستگزاری و راهبری سینمای کودک و نوجوان دوران تازه ای از شکوفایی را آغاز کرده است. با توجه به نگاه  مثبت و تعامل سازنده مدیران و مسئولان شهر و استان، بویژه شهردار فرهیخته و اعضای محترم شورای شهر امید است جشنواره ای  در خور نام سینمای ایران و در طراز آوازه شهر اصفهان برگزار شود. حمایت همه جانبه بنیاد سینمایی فارابی، شورای راهبری و تعامل سازنده شما با مدیریت استان در سطوح مختلف نوید بخشی جشنواره ای باشکوه است. امید است با همکاری با دستگاههای ذی ربط ملی و استانی و جلب حمایتهای هرچه بیشتر نهادهای مردمی و دولتی در انجام این مسئولیت مهم موفق باشید.