1

انتشار خبر پرسش‌برانگیز ازدواج بنیامین بهادری با بازیگر “پایان نامه” از طریق یک خبرگزاری اصولگرا+عکس

سینماژورنال: بنیامین بهادری و بهاره افشاری زوجی که به تازگی با هم ازدواج کرده‌اند آخرین مهمانان برنامه “خنداونه” رامبد جوان در پایان سری دوم این برنامه هستند.

به گزارش سینماژورنال این لید خبری است که خبرگزاری اصولگرای “تسنیم” منتشر کرده و البته در آن هم به ازدواج این دو رسمیت بخشیده و هم خبر از کیفیت قسمت آخر “خندوانه” داده است.

حذف نام بهاره افشاری از خبر اولیه بعد از یک ساعت

البته که حدودا یک ساعت بعد از انتشار خبر، این خبرگزاری نام افشاری را از خبر خود حذف کرد و تیتر خود را به حضور بنیامین و همسر جدیدش در “خندوانه” تغییر داد اما خبر اول کار خود را کرد و خبر این ازدواج در فضای مجازی با سرعتی فراگیر منتشر شد.

پیش از این شهریورماه امسال شنیده هایی درباره ازدواج بنیامین با بهاره افشاری طرح شده بود که هیچ کدام به طور رسمی تایید نشده بود.

خبر اولیه خبرگزاری تسنیم درباره حضور بنیامین و همسرش در "خندوانه"
خبر اولیه خبرگزاری تسنیم درباره حضور بنیامین و همسرش در “خندوانه”
خبر تصحیح شده خبرگزاری تسنیم درباره حضور بنیامین و همسرش در "خندوانه"
خبر تصحیح شده خبرگزاری تسنیم درباره حضور بنیامین و همسرش در “خندوانه”

به گزارش سینماژورنال بهاره افشاری دارای دیپلم بازیگری،  کار خود را با ایفای نقش یک شیطان در “او یک فرشته بود” علیرضا افخمی آغاز کرد.

وی در سالهای بعد بیش از هر چیز بخاطر بازی در یکی از دو فیلم مربوط به انتخابات 88 یعنی “پایان نامه” ساخته حامد کلاهداری در کانون توجه قرار گرفت.

کاهش پیشنهادات بعد از “پایان نامه”

کیفیت ساختاری ضعیف این فیلم و حفره های متعدد روایی سبب ساز آن گشت که نه فقط به هنگام نمایش در جشنواره بیست و هشتم که به هنگام اکران هم آماج انتقاداتی قرار گیرد که از هدر رفتن بودجه میلیاردی پروژه سخن می گفتند.

در سالهای بعد بازیگران این پروژه و از جمله کسانی چون حامد کمیلی و بهاره افشاری نیز مرتب با انتقاد از بابت حضور در این فیلم مواجه بودند و البته خواسته یا ناخواسته دامنه کارشان در سینما بسیار محدودتر شد به گونه ای که افشاری که تا قبل از “پایان نامه” در هفت فیلم بازی کرده بود و البته تجربه همکاری با سامان مقدم، تهمینه میلانی و سعید اسدی را در کارنامه داشت، پس از این فیلم فقط توانست در سه فیلم ایفای نقش کند که مهمترین آنها “معراجیها” بود!!!