1

از #ستاره_بازی و #روشن تا #چپ_راست و…⇐دست پر نمایش گستران برای اکران پاییز

سینماروزان/کیوان بهارلویی: شش فیلم سینمایی در برنامه اکران پاییز پخش موسسه نمایش گستران به مدیریت امیرحسین حیدری قرار دارد.

️فیلم سینمایی «روشن» هشتمین ساخته روح اله حجازی در مقام کارگردان است و جواد نوروزبیگی تهیه کنندگی آنرا برعهده دارد. رضا عطاران، سارا بهرامی و سیامک انصاری در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

️فیلم سینمایی «نیلگون» به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی ایرج محمدی است و محمدرضا فروتن، میترا حجار، همایون ارشادی، آناهیتا درگاهی و سام درخشانی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

️فیلم سینمایی «چپ، راست» چهارمین ساخته حامد محمدی در مقام کارگردان است و منوچهر محمدی تهیه کنندگی آنرا به عهده دارد. رامبد جوان، سارا بهرامی، پیمان قاسم‌خانی، ویشکا آسایش، ستاره اسکندری و سروش صحت در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

️فیلم سینمایی «بیرو» سومین ساخته مرتضی علی عباس میرزایی است و مجید برزگر تهیه کنندگی این فیلم را برعهده دارد. حسین بیرانوند، رضا داوود نژاد، سیاوش چراغی پور و سعید داخ از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

️فیلم سینمایی «ستاره بازی» نهمین ساخته هاتف علیمردانی در مقام کارگردان است و علی سرتیپی تهیه کنندگی این فیلم را برعهده دارد. فرهاد اصلانی، شبنم مقدمی، مایکل مدسن، علی مصفا، ملیسا ذاکری و مارشال منشن در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

️فیلم سینمایی «بی مادر» به کارگردانی مرتضی فاطمی و تهیه کنندگی علی اوجی و محمدرضا مصباح است و امیر آقایی، میترا حجار، پژمان جمشیدی و پردیس پورعابدینی از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

برای تماشای تیزر آثار پاییزی نمایش گستران اینجا را ببینید.

دست پر موسسه نمایش گستران برای اکران پاییز
دست پر موسسه نمایش گستران برای اکران پاییز