1

ازدواج نوید محمدزاده؛ از شبکه دوم سیما تا…+عکس

سینماروزان/مهدی فلاح‌صابر: نزدیک به سه ماه پس از آن که یک سرایدار-مجسمه‌ساز افغان، از همراهی نوید محمدزاده و فرشته حسینی گفت، حالا نوید در صفحه اجتماعیش از ازدواج خود خبر داده.

به گزارش سینماروزان حدودا سه ماه پیش علیخان عبدالهی سرایدار افغان که به‌طور کاملا تجربی به مجسمه‌سازی روی آورده در برنامه تلویزیونی “محاکات”شبکه دوم سیما از مواجهه با نوید محمدزاده گفت.

این مجسمه ساز افغان درباره دیدار با نوید محمدزاده در محاکات گفت: روزی از روزها مشغول مجسمه‌سازی بودم که فرشته حسینی از هموطنان بازیگرم که گویا مشغول همکاری با نوید محمدزاده در سریال “قورباغه” بود، تماس گرفت و خواستار دیدار شد. وقتی فرشته حسینی به انبار مجسمه‌هایم آمد، یک جوان خوش برخورد هم همراهش بود که مدام قیمت مجسمه‌ها را میگرفت و هر قیمتی من میگفتم، کمی هم بیشتر حساب میکرد و درنهایت چندین مجسمه مرا با قیمتی بالا خرید و وعده حمایت برای راه‌اندازی یک کارگاه آموزشی داد!!

به محض پخش برنامه “محاکات”، صفحات اجتماعی پر شد از شایعات نامزدی نوید-فرشته به‌خصوص که در همان بحبوحه پیام تبریک تولدی هم از طرف نوید روانه فرشته حسینی شده بود که شایعات را قوت می‌بخشید‌.

حالا در آخرین روزهای تیرماه ۱۴۰۰ نوید محمدزاده با انتشار تصویری از دستان گره‌خورده یک زوج و تگ کردن فرشته حسینی، رسمی شدن همراهی خود و فرشته حسینی را اعلام کرده است.

نوید محمدزاده(متولد۱۳۶۵) و فرشته حسینی(متولد۱۳۷۶) نزدیک به دوازده سال اختلاف سن دارند و به لحاظ اصالت یکی کُرد و دیگری افغان است. هرچند نوید محمدزاده در سالهای اخیر و به خصوص بعد از “عصبانی نیستم” و “ابد…”، بسیار پرکار شده و کلی فیلم بازی کرده ولی فرشته حسینی هنوز چنان که باید در سینما رخ ننموده و بیش از هر چیز به خاطر همراهی با نوید در سریال “قورباغه” شناخته می‌شود.

تصویر اجتماعی نوید
تصویر اجتماعی نوید